مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: من به هيچ كس نظر ندارم، آمادگي تهران براي ادامه مذاكرات با آژانس انرژي اتمي، ايران رئيس كميته برنامه‌ريزي و هماهنگي سازمان ملل متحد شد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

من به هيچ كس نظر ندارم/ نامزدها قول دهند حاشيه‌سازي نمي‌كنند و دست اطرافيان خود را باز نمي‌گذارند
رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كردند: من به هیچکس نظر ندارم و رسانه‌های بیگانه با برنامه‌هاي خود مي‌گويند من به شخص خاصي نظر دارم كه اينها دروغ است.

آمادگی تهران برای ادامه مذاکرات با آژانس انرژی اتمی/اظهارات آمانو مورد بررسی قرار گیرد


سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به اظهارات آمانو پیرامون برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت: تاکنون ده دور مذاکره ميان ايران و آژانس برگزار شده و ما آماده ادامه مذاکرات براي رسيدن به يک چارچوب معين هستيم تا همه مسائل مورد نظر آمانو در آن مورد بررسي قرار گيرد.

سيدحسن خميني: امام(ره) در شرايطي عَلَم دين را بلند كرد كه مي‌گفتند خدا مرده است

سخنراني سيدحسن خميني نوه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي گفت: امام(ره) در شرايطي عَلَم دينداري را بلند کرد که مي‌گفتند در دنيا خدا مرده و دين از بين رفته و دوره اين سخن‌ها تمام شده است، نه غربي‌ها دين را در عرصه اجتماع تاثير مي‌دادند و نه شرقي‌ها دين را بيش از تخريب جامعه برايش ارزشي قائل بودند.

ایران رئیس کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان ملل متحد شد
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد به اتفاق آراء رئیس کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان ملل متحد شد.

اعتراض ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عملکرد صداوسیما
ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار اطلاعیه‌‌ای اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسیما در پخش برنامه‌های اختصاص یافته به کاندیداها اعلام کرد.

مراسم 14 خرداد استقبال از مراسم 24 خرداد ماه خواهد بود

دبیر ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) با بیان اینکه مردم در سالروز بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) تمرین حضور عشق و علاقه می‌کنند، گفت: اوج تجلی حضور مردم را باید در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رای ببینیم.

رسانه ملي امشب ميزبان حدادعادل، قاليباف، جليلي و روحاني است

با کليد خوردن تبليغات کانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، در يازدهمين شب پخش برنامه‌هاي تبليغاتي،‌ امشب رسانه ملي ميزبان حدادعادل، قاليباف، جليلي و روحاني است.

پرونده متهمين "بانک صادرات" ماه آینده رسیدگی می‌شود

قاضی ناصرسراج گفت: به پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات مرتبط با فساد ۳ هزار میلیاردی ماه آینده رسیدگی می‌شود.

شکايت نمايندگان از استانداري تهران به کميسيون اصل 90
نماينده مردم شهريار در مجلس، از شکايت برخي نمايندگان از استانداري تهران به کميسيون اصل 90 خبر داد و گفت: اين شکوائيه هفته آينده به کميسيون اصل 90 تحويل خواهد شد.

انتقاد نماينده اهر و هريس از عدم بازسازي مناطق زلزله زده ارسباران
نماينده اهر و هريس با انتقاد از عملکرد مسئولان اجرايي در منطقه زلزله زده ارسباران گفت: در حالي اعلام مي‌شود بازسازي مناطق زلزله زده ارسباران به اتمام رسيده که هنوز فاز دوم بازسازي اجرا نشده است.

ملت ایران آزمایشگاه دولتمردان نیست/نشان خواهم دادم رابطه صنعت و علم یعنی چه

محسن رضایی گفت: نشان خواهم دادم رابطه صنعت و علم یعنی چه، نشان خواهم داده اداره اقتصاد، کشاورزی، اشتغال و فرهنگ یعنی چه، با همین جوانان یک خیزش بلند در کشور درست می‌کنیم و با کمک آنها کویر به بهشت تبدیل می‌کنیم.

آمده‌ام تا خط اعتدال را جایگزین افراط کنم


کاندیدای اصلاح‌طلب ریاست جمهوری یازدهم گفت: با افراد میانه رو مشکلی ندارم و آمده‌ام خط اعتدال را جایگزین افراط کنم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار