نماينده اهر و هريس با انتقاد از عملکرد مسئولان اجرايي در منطقه زلزله زده ارسباران گفت: در حالي اعلام مي‌شود بازسازي مناطق زلزله زده ارسباران به اتمام رسيده که هنوز فاز دوم بازسازي اجرا نشده است.

عباس فلاحي نماينده اهر و هريس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بار ديگر از عدم رسيدگي به زلزله‌زدگان ارسباران انتقاد کرد و گفت: علي‌رغم گذشت حدود 10 ماه از زلزله 6.4 ريشتري آذربايجان شرقي، اين منطقه هم چنان درگير پيامدهاي زلزله است.

وي افزود: مسئولان اجرايي در حالي مدعي‌اند که بازسازي مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقي به اتمام رسيده که فاز دوم بازسازي هنوز شروع نشده است!

عضو کميسيون عمران مجلس تصريح کرد: متاسفانه مسئولان اجرايي به گونه‌اي وانمود مي‌کنند تا افکار عمومي اقناع شود که بازسازي مناطق زلزله‌زده به اتمام رسيده است.

نماينده اهر و هريس افزود: زير ساخت‌هاي شهري و روستايي، راه مواصلاتي و مسکن از جمله نيازهاي اساسي مردم زلزله‌زده ارسباران است که بايد به آن توجه وي‍ژه شود.

وي تصريح کرد: مجلس شوراي اسلامي دو فوريت طرحي را تصويب کردند که براساس آن بازسازي مناطق آسيب ديده کل کشور ميسر مي‌شود ولي اميدواريم مسئولان اجرايي اين طرح را اجرا کنند.

لازم به ذکر است، ساعت 16و 53 دقيقه روز شنبه 21 مرداد ماه سال گذشته زلزله‌اي به قدرت 6.4 ريشتر شهرستان اهر، هريس و ورزقان و روستاهاي تابعه را لرزاند که براثر آن 306 نفر جان خود را از دست دادند و 39 هزار واحد مسکوني تخريب و آسيب ديد.
انتهاي‌پيام/
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار