رئیس فدراسیون شمشیر بازی گفت: ملی پوشان شمشیر بازی کشورمان رقابت های خود را از روز سه شنبه در قسمت انفرادی آغاز خواهند کرد.

فضل اله باقرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حدود نیمی از مدال های المپیک توسط تیم های آسیایی کسب شده است. ملی پوشان شمشیر باز کشورمان رقابت های خود را از سه شنبه در قسمت انفرادی آغاز می کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: تیم های شمشیر بازی جمعه عازم مسابقات آسیایی شانگهای چین شده، روز سه شنبه ملی پوشان شمشیر بازی کشورمان در رشته اسلحه سابر به مصاف با حریفان خود خواهند رفت.
 
وی تصریح کرد: ملی پوشان کشورمان در رده انفرادی چهارشنبه و پنج شنبه این هفته نیز در رشته های فلوره و اپه با حریفان آسیایی خود مبارزه خواهند کرد. پس از آن روز جمعه رقابت های تیمی با رشته سابر آغاز می شود.
پس از آن در روز شنبه و یک شنبه رقابت های تیمی شمشیر بازان دنبال خواهد شد.
 
باقرزاده اذعان داشت: با توجه به اینکه طی سال های گذشته و امسال در چندین جام شرکت نکردیم ، تیم ملی شرایط مساعدی نداشته است اما با توجه به روحیه شمشیر بازان ایرانی امیدواریم شرایط به گونه ای باشد تا ملی پوشان موفق به کسب مقام شوند.
 
رئیس فدراسیون شمشیر بازی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات مالی فدراسیون سعی می کنیم پس از پایان مسابقات شمشیر بازی، ملی پوشان بلافاصله به ایران باز گردند تا فدراسیون هزینه یکمتری را متحمل شود./مح
more...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار