10 دستگاه آمبولانس کاروان اعزامی قم را به مرقد امام خمینی (ره) در مراسم 14 خرداد همراهی می کنند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم از همراهی ۱۰ دستگاه آمبولانس با کاروان اعزامی قم به مرقد امام خمینی (ره) در مراسم ۱۴ خرداد خبر داد و گفت: در این خصوص برنامه ریزی های اورژانس حول دو موضوع برگزاری مراسم ایام ارتحال امام خمینی (ره) و پیش بینی بار ترافیکی سنگین در محور های قم  در تعطیلات آخر هفته، انجام شده است.

دکتر محمد جواد باقری با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با کلیه نیروهای امدادی، فرمانداری و مدیریت بحران استانداری قم اظهار داشت: به دنبال برگزاری این جلسات قرار شد تا ۱۰ دستگاه آمبولانس ، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس کاروان اعزامی از قم به مرقد امام (ره) را در مسیر رفت و برگشت همراهی کنند.

وی افزود: از این تعداد آمبولانس ۳ دستگاه از سپاه، ۳ دستگاه از جمعیت هلال احمر و ۴ دستگاه دیگر را مرکز اورژانس ۱۱۵ قم تامین کرده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم با اشاره به استقرار نیرو های امدادی در محورهای استان قم گفت دراین ایام ۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ به صورت تمام وقت در اتوبان قم – تهران فعال خواهند بود.

دکتر باقری افزود: در این مدت تا کیلومتر 65  به ازای هر ۱۵ کیلومتر ۱ دستگاه آمبولانس مستقر می شود و بعد از آن تا مرقد امام(ره) با هماهنگی اورژانس تهران پوشش امدادی داده خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از مراسم ارتحال و مسیر برگشت به قم  و مسیر های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ۳۴ پایگاه اورژانس با ۶۸ نیرو در سطح شهر و جاده مستقر و به حالت آماده باش خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم همچنین از فعالیت یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام خبر داد و گفت صبح روز ۱۴ خرداد ماه ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس در اتوبان قم – تهران و در مجتمع تفریحی رفاهی مهتاب به همراه یک تیم کامل امدادی مستقر می شود که بعد از مراسم در مسیر برگشت این اتوبوس آمبولانس در پارک سوارها مستقر خواهد شد
دکتر باقری خاطرنشان کرد: ۵ دستگاه موتور آمبولانس نیز در هسته مرکزی شهر و در اطراف مسجد جمکران مستقر خواهند شد.
برچسب ها: اورژانس ، قم ، آمبولانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار