سیمای آذری شبکه سحر به مناسبت سالروز وفات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برنامه هایی برای مخاطبان آذری زبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برهان حشمتی مدیر سیمای آذری زبان شبکه برونمرزی سحر در رابطه با ویژه برنامه هایی که از سوی این سیما برای مخاطبان و علاقمندان به شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین سالگرد درگذشت امام امت در نظر گرفته شده است گفت: با توجه به اهمیت شخصیت سیاسی –مذهبی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در میان مردم جهان بویژه آذری زبانان، سیمای آذری شبکه سحر، نسبت به تهیه و پخش برنامه هایی برای این مناسبت مهم در تاریخ انقلاب اسلامی اقدام نموده است.
حشمتی توضیح داد: برای سالروز عروج ملکوتی معمار بزرگ انقلاب اسلامی، با توجه به گسترش اندیشه های ناب امام (ره) در میان اقشار مبارز سراسر دنیا، در نظر داریم تا به پخش مستند " صراط "،که کاری است از واحد مرکزی خبر سازمان صدا و سیما بپردازیم. در این مستند که به سرپرستی ناصر اشکریز حق به زبان آذری دوبله شده است، به معرفی اندیشه های سیاسی امام خمینی (ره) پرداخته می شود که از سیمای آذری به روی آنتن خواهد رفت.
وی افزود: از دیگر برنامه هایی که برای این مناسبت در نظر گرفته ایم، یک قسمت از سری برنامه های " کمپاس "(قطب نما) به تهیه کنندگی قهرمان نورانی و سیاوش اصغرزاده است که به تناسب به این مناسبت خواهد پراخت.
مدیر سیمای آذری اشاره کرد: از آنجا که امام خمینی (ره) امام مهربانی برای نسل کودک و نوجوان عصر خویش بودند، با اختصاص دادن یک ویژه برنامه مناسبتی از برنامه کودک سیمای آذری به این موضوع در نظر داریم، شخصیت امام (ره) را به کودکان جمهوری آذربایجان نیز معرفی و رابطه این رهبر بزرگ با کودکان و نوجوانان را تشریح نماییم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار