'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، تمسک به قرآن را تنها راه نجات مسلمانان از گزند دشمنان در جهان دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید محمد حسینی بامداد دوشنبه در حاشیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره ) و شهدای نهضت پانزدهم خرداد، برگزاری این مسابقات را همزمان با بیست و چهارمین سالگرد امام راحل را فرصت مغتنمی دانست که مهمانان خارجی با شخصیت، جایگاه و زندگی امام آشنا شوند . 
وی با اشاره به انس همیشگی امام راحل با قرآن و شناخت وی از این کتاب آسمانی گفت: آن بزرگوار تاآخرین لحظات عمر با عزت خویش لحظه ای از این کتاب آسمانی جدا نشد، از این رو ایشان باید به عنوان یک انسان با کمالات تمام الگو و اسوه همگان در آشنایی با قرآن و آموزه های آن قرار گیرد. 
حسینی خاطر نشان کرد، انس و شناخت امام خمینی (ره) با قرآن باعث تحول در جامعه شد و اگر نظام اسلامی امروز حاکم شده به دلیل پیوند با آموزه های قرآنی است . 
وزیر ارشاد همچنین اظهار داشت: امام خمینی علاوه بر انس با قرآن این کتاب آسمانی را در زندگی و جامعه متجلی می کرد . 
به گفته حسینی، صبر، بردباری و استقامت بنیان گذار جمهوری اسلامی همواره به خاطر تکیه بر قرآن و پیوند به آموزه های این کتاب آسمانی بوده است. 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر انسانی در مسیر الهی گام بردارد، نصرت الهی همواره شامل حالش شده و هیچکس نمی تواند بر او غلبه کند . 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه تاکید کرد، جامعه باید قرآنی باشد و هرگز نباید مهجور واقع شود. 
در پایان این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر رونمایی از کتابچه حفظ موضوعی قرآنی از شماری حافظان قرآن کریم نیز تجلیل شد ./ي2
برچسب ها: وزیر ارشاد ، حسینی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار