بحث متن و حاشیه در هر موضوعی وجود دارد ولی اغلب بنا به عادت بیشتر به متن‌ها توجه می‌كنیم تا حاشیه‌ها، گویی لازم است فردی حاشیه‌ها را جلوی چشم‌مان بكشد تا بسیاری را ببینیم و دریابیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ شور و شوق و استقبال مردم از مقام معظم رهبری هنگام سفر به شهرهای مختلف كشور مطلبی نیست كه از دید كسی پنهان و پوشیده باشد.
دوربین‌های رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌ها مشروح این جریانات را انعكاس می‌دهند و مردم نیز در اقصی نقاط ایران آن را تماشا می‌كنند.
غالباً غلیان شور و احساسات مردم را می‌بینیم كه در دیدار با رهبرشان به اوج می‌رسد؛ آنان گل پرت می‌كنند، اشك می‌ریزند و از تیر برق و درختان بالا می‌روند تا رهبرشان را ببینند. اگرچه حواشی این استقبال متنوع است ولی رشته‌ی ولایتمداری آنها را به هم پیوند می‌زند.
بر اساس اين گزارش؛  چاپ دوم کتاب 'ماه‌بندان' شامل حاشیه‌های سفر مهرماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی به قلم محمدرضا شهبازی در شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 6100 تومان توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی وارد بازار نشر شد.گفتنی است چاپ اول این کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد که در همان ایام برپایی نمایشگاه چاپ اول آن به اتمام رسید./ص
 

برچسب ها: چاپ ، نشر ، انتشارات ، ماه بندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار