احسان روزبهانی که در فینال لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان ناک اوت فنی شده بود برای شرکت در مسابقه درون اردویی نیاز به تایید سلامت جسمانی از جانب آیبا داشت که گویا این تایید صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، احسان روز بهانی لژیونر بوکس کشورمان که در تیم آستانا آرلانز قزاقزستان مشت می زد در فینال لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان ناک اوت فنی شده بود و بر طبق قوانین آیبا نمی توانست تا یک ماه در هیچ مسابقه ای شرکت کند.
 
روزبهانی برای شرکت در همین مسابقات درون اردویی تیم ملی نیز نیاز به تایید سلامت جسمانی اش از آیبا داشت.
 
لژیونر بوکس کشورمان با ارسال عکس از جمجمه خود مدارک پزشکی را به فدراسیون جهانی بوکس ارسال کرد و ظاهرا آیبا نیز سلامت جسمانی وی را تایید کرده و وی می تواند در مسابقات درون اردویی تیم ملی شرکت کند.
 
بر این اساس قرار است فردا در وزن 81 کیلوگرم روزبهانی به مصاف مجید حاج عباسی برود تا کادر فنی بتواند با توجه به عملکرد آنها بهترین نماینده در این وزن را نیز تعیین کند.
 
روزبهانی پس از المپیک لندن و درخششی که در آن داشت با پیشنهادهایی مواجه شد که سرانجام به تیم آستانا آرلانز قزاقستان پیوست.
 
وی در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و حال به اردوی تیم ملی دعوت شده است و باید دید در وزن خودش می تواند حاج عباسی را شکست دهد و با توجه به تجربه ای که داشته است به تیم ملی دعوت شود یا خیر./مح
برچسب ها: آیبا ، بوکس ، روزبهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار