مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از تخصيص 100 درصدي اعتبارات هزينه اي اداره كل در سال 91 خبر داد .

به گزارش  گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي،محمدرضا قلندر ضمن بيان اين مطلب گفت: از جمله نكات برجسته و قابل توجه در كارنامه كاري اداره برنامه‌ريزي و بودجه، تخصيص تمام اعتبار مصوب هزينه‌اي به مبلغ 177 ميليارد و 552 ميليون ريال بوده است كه اين امر موجب شده، تا اداره كل بتواند تمام تعهدات خود را در اين فصل به انجام برساند.

وي با اشاره به بازنشستگي تعداد 112 نفر از پرسنل اداره كل در سطح استان طي سال گذشته گفت: در طول 12 ماه سال 91 تعداد 56 مورد ازدواج فرزندان پرسنل شاغل و 123 مورد ازدواج اولاد كاركنان بازنشسته اتفاق افتاد كه اين مساله تعهداتي نيز براي اداره كل به‌همراه داشت كه تماما پرداخت شد.

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي افزود: با تلاش كارشناسان و برنامه‌ريزي هاي انجام شده علاوه بر پرداخت پاداش بازنشستگان، تمام حقوق قانوني پرسنل از جمله ديون پرسنلي و هزينه ازدواج همكاران اداره كل نيز در زمان مقتضي ميسر شد.

قائم مقام وزير در خراسان رضوي خاطرنشان كرد: از مهمترين اقدامات اداره برنامه‌ريزي و بودجه اداره كل در سال گذشته، بررسي و انتقال حق الزحمه 77 نفر از كاركنان، از محل اعتبارات طرح به اعتبارات هزينه‌اي بود كه اين امر تاثير بسزايي در كاهش هزينه ها به‌همراه داشته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعتبارات ، خراسان ، تخصیص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار