تصویربرداری فصل دوم ، سال های تمام شده "سال های حادثه" تمام شده و از ماه دیگر فیلمبرداری فصل اول آن آغاز می شود.

"سعید چاری" کارگردان سریال "سال های حادثه" به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: فصل دوم فیلمبرداری سریال "سال های حادثه" از اردیبهشت پارسال آغاز و هم اکنون 70 درصد کار انجام شده است.
وی افزود: فصل دوم این مجموعه تلویزیونی اول ضبط شد و در جشنواره فیلم کودک سال گذشته شرکت کرد.
"چاری" تصریح کرد: این سریال سه اپیزود اول از سال 42 تا 57 بوده، اپیزود دوم از پیروزی انقلاب تا سال 68 و اپیزود سوم از 68 تا سال 91 است.
کارگردان مجموعه تلویزیونی "سال های حادثه"بیان کرد: راوی قصه احمد علی بوده که از زمان به دنیا آمدن تا دانشمند هسته ای شدنش به تصویر کشیده می شود.
وی اظهار داشت: وقایع تاریخی همچون قیام 15 خرداد، حادثه 17 شهریور، حمله به مدرسه فیضیه و کشتار روحانیون در این مجموعه به تصویر کشیده و بازسازی می شود.
"چاری" تصریح کرد: برخی از وقایع پیروزی انقلاب در تابستان اتفاق افتاده به همین دلیل مجبور هستیم با آغاز فصل تابستان فیلمبرداری آن را آغاز کنیم.
این کارگردان تلویزیون افزود: سریال "سال های حادثه" در 10 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی "محمد آزادی" ساخته می شود و فیلمبرداری آن تا دو ماه دیگر به اتمام می رسد.
"چاری" درباره بازیگران این سریال گفت: بازیگران این نقش ها با توجه به حساسیتی که وجود دارد انتخاب می شوند، در ابتدا تست گریم شده و سپس نقش آنها قطعی خواهد شد.
وی افزود: "محمد آزادی" در نقش امام خمینی(ره) و "حمید کاشانی" در نقش مصطفی خمینی (ره) بازی می کنند. 
همچنین بازیگران نقش شاه و فرح تا چند روز آینده مشخص می شود.
گفتنی است، بازیگرانی همچون "میرطاهر مظلومی"، "ثنا صادقی"، "شراره رخام"، "امیر زریوند"،‌"مجید حاجی زاده" و "سیاوش قاسمی" ایفای نقش می کنند.
شایان ذکر است، "سال های حادثه" در ایام دهه فجر از شبکه تهران به روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار