وزیر راه و شهرسازی گفت: 42 درصد از واحدهای مسکن مهر در سطح کشور به صورت صنعتی ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی نیکزاد درآیین افتتاحیه نمادین پروژه های عمرانی استان اردبیل که با حضور معاون اول رییس جمهوری افزود: درابتدای دولت نهم ساخت 2 درصد از واحدهای مسکن مهر به صورت صنعتی بود که این میزان هم اکنون به 42 درصد افزایش یافته است.

وی به اقدامات انجام گرفته در طول دولت نهم و دهم در خصوص ساخت مسکن مهر اشاره کرد و این اقدام را تسهیل کننده امر ازدواج و تحکیم کننده بنیان خانواده عنوان کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن نه تنها به تحکیم بنیان خانواده ها منجر شده بلکه اشتغالزایی و رونق اقتصادی را نیز به دنبال داشته است.

نیکزاد گفت: زیرساخت های لازم در شهرک های مسکن مهر درسطح کشور آماده سازی شده و در این خصوص بیش از 500 باب مسجد در حال ساخت می باشد.

وزیر راه و شهرسازی ساخت مسکن مهر در کشور را باعث افزایش واحدهای مسکونی و مازاد بودن مسکن دانست و گفت: هم اکنون بیش از 400 هزار واحد مسکن اضافه در کشور وجوددارد .

نیکزاد با اشاره به راه و آزاد راه های ساخته شده در کشور در طول دولت نهم و دهم از ساخته شدن 57 هزارو 600 کیلومتر راه در کشور در طول این دولت ها خبر داد.

وی افزود: قبل از دولت نهم ودهم 37 هزار کیلومتر راه ، آزاد راه و راه آهن در سطح کشور ساخته شده بود که درطول این دولتها 7/1 برابر شده است.

نیکزاد از در حال ساخت بودن 48 هزار کیلومتر راه ، آزاد راه و راه آهن نیز در کشورخبر داد/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.