"عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور" گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید از هرگونه امکانات دولتی برای تبلیغ انتخاباتی اعم از امکانات مادی و معنوی و مصادره کردن امور به نفع خود و سوءاستفاده از اعتقادات مردم پرهیز کنند، چرا که این نکته در جای خود یک عمل غیراخلاقی به شمار می‌رود.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به امکانات کاندیداها مبنی بر تبلیغات انتخاباتی خود اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید از هرگونه امکانات دولتی برای تبلیغ انتخاباتی اعم از امکانات مادی و معنوی و مصادره کردن امور به نفع خود و سوء استفاده از  اعتقادات و امور معنوی مردم پرهیز کنند، چرا که این نکته در جای خود یک عمل غیراخلاقی به شمار می‌رود.
 
وی ادامه داد: باید توجه داشت که هزینه کردن کاندیداها  از  اعتقادات دینی و معنوی مردم شاید منافع محدود و کوتاه مدتی داشته باشد اما در بلند مدت، لطمات غیرقابل جبران در پی خواهد داشت.
 
این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی و  اخلاق سیاسی از سوی نامزدهای ریاست‌جمهوری بدین معناست  که اجازه دهیم اعتقادات معنوی مردم برای خود آنان باقی بماند و این وسیله‌ای برای تحریک احساسات پاک مردم به‌ منظور بالا رفتن از پلکان قدرت نباشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تبلیغات ، دولت ، کاندیدا ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار