رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاري مناظره تلويزيوني گفت: برگزاري مناظره کار مثبتي و سازنده‌اي از سوي سازمان صدا و سيما بود که از طريق آن مردم ايران بتوانند با برنامه‌هاي کانديداهاي رياست جمهوري آشنا شوند، همچنين مناظره انتخاباتي تصميم‌گيري در تعيين گزينه اصلح را براي مردم آسان مي‌کند.

"ابراهیم انصاریان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش صدا و سيما در برگزاري مناظره تلويزيوني 8 کانديداي رياست جمهوري گفت: برگزاري مناظره کار مثبتي و سازنده‌اي از سوي سازمان صدا و سيما بود که از طريق آن مردم ايران بتوانند با برنامه‌هاي کانديداهاي رياست جمهوري آشنا شوند، همچنين مناظره انتخاباتي تصميم‌گيري در تعيين گزينه اصلح را براي مردم آسان مي‌کند.

وي در ادامه افزود: اگر مدت زمان مناظره براي ارائه برنامه‌هاي کانديداها بيشتر بود آنها مي‌‌توانستند با نقد سازنده‌اي نظرات خود را ارائه دهند، چراکه مفهوم اصلي مناظره نقد است.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روند برگزاري مناظره انتخاباتي کانديداهاي رياست جمهوري، تصريح کرد: اصل اين مسئله کار خوبي است که از سوي سازمان صدا و سيما صورت گرفته، اين در حالي است که در اين چنين برنامه‌هايي بايد زمان بيشتري براي پاسخگويي کانديداها وجود داشته باشد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: از سوي ديگر طولاني بودن مناظرات هم تمرکز مخاطبين را در روند پاسخ‌دهي کانديداها کاهش مي‌دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار