مسئول بازرسي انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات يك امانت است كه از سوي مردم نزد ما به وديعه سپرده شده است قاطعانه اعلام کرد: سالم ترين و باشكوه ترين انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرزاد زیویار در جلسه ای که با حضور اعضاء گروه بازرسي انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري و دوره چهارم شوراي اسلامي شهر و روستا در استانداری اصفهان برگزار شد، بر تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند تأکید کرد.

زیویار با اشاره به اینکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش می کنیم، افزود: همه ما طرفدار برگزاری انتخابات سالم هستیم و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم ما ولایتمدار و گوش به فرمان رهبری بوده و همه به بلوغ سیاسی رسیده اند، افزود: نگران حضور اکثریت مردم پای صندوق های رأی نیستیم و مردم با مشارکت خود بار دیگرحماسه می آفرینند.

مسئول بازرسي انتخابات استان اصفهان گفت: دشمنان نظام و انقلاب از برگزاری پرشور و قانونی انتخابات دلگیر خواهند شد ولی حضور آگاهانه مردم در انتخابات توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم پرشورترین انتخابات تاریخ را داشته باشیم و بعنوان یک نیروی انقلابی، وظیفه شرعی خود می دانیم که بر خلاف نظرات معاندانه بیگانگان انتخابات قانون مند و سالم داشته باشیم.

معاون استاندار اصفهان اعلام داشت: گروه بازرسی انتخابات به منظور کنترل صحت جریان انتخابات، آماده دریافت گزارش های مربوطه به وقوع تخلفات ‏انتخاباتی و مواردی که موجب مخدوش شدن حسن جریان انتخابات است، خواهد بود. ‏

وی عنوان کرد: برای ارتباط صحيح و مستمر با اعضاي هيئت مرکزي سامانه جامع انتخابات پيش بيني شده است که از این طریق می توان به صورت روی خط ارتباط برقرار كرد.

زیویار تأکید کرد: بازرسان یکی از مؤثرترين نيروها در انتخابات هستند و اساساً نقشي بي بديلی در سالم سازي فضاي انتخابات خواهند داشت.

وی یادآور شد: همه ما مكلف به بسترسازي مناسب براي تحقق و خلق حماسه سياسي هستيم چراكه با خلق اين حماسه است كه نظام ، انقلاب و كشور بيمه خواهد شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.