معاون امور شهری شهرداری منطقه 6 از آماده سازی پهنه جنوب غربی حرم با کاشت بیش از 250 اصله درخت و عملیات اجرایی 400 تن آسفالت ریزی خبر داد.

مانی جعفریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن بیست و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی اقدامات گسترده ای به منظور استقبال شایسته و خدمات رسانی مطلوبتر به زائران در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله این اقدامات آماده سازی پهنه جنوب غربی حرم مطهر به متراژ 6 هزار متر مربع است که در این راستا تاکنون 40 هزار متر مربع از جداول، آبنما، المانها و داربست ها رنگ آمیزی شده، 250 اصله درخت کاشته، واکاوی، توسعه و ترمیم شده است.

جعفریان در ادامه اظهار داشت: همچنین کاشت گل و گیاه، علف کشی و بازپیرایی فضای سبز با متراژ 2 هزار متر مربع و نظافت و آبیاری مستمر و روزانه از دیگر اقدامات در حال اجرا در این راستا است.
وی در ادامه بیان داشت: همچنین در راستای تردد آسان و سهولت رفت و آمد زائران تاکنون 400 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته مه می توان به آسفالت پهنه خاکی و لکه گیری و درزگیری خیابان ها اشاره کرد.
جعفریان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری باشکوه تر ایم مراسم، نظافت و شستشوی خیابان ها و جداول به صورا روزانه و مستمر و رنگ آمیزی سرویس های بهداشتی در 24 چشمه، استقرار کانکس و نصب داربست ها از دیگر اقداماتی است که به سرانجام رسیده است./ل
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار