درپي شايعه حضور رئيس فدراسيون پينگ پنگ درباشگاه استقلال؛

حسيني: هدف اول و آخر زارع پور، پينگ پنگ است!

رئيس فدراسيون تنيس روي ميز روزهاي پرحاشيه اي را پشت سر مي گذارد و هر روز خبرهاي در گوشي زيادي در خصوص وي به گوش مي رسد.

ميلاد حسيني، سخنگوي فدراسيون تنيس روي ميز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبرهاي اخير شنيده شده مبني بر همكاري زارع پور با باشگاه استقلال گفت: وقتي شايعه اي پخش مي شود ما هم از آن ها آگاه مي شويم حقيقت اين است كه مطرح شدن اين صحبت ها خوب نيست، استقلال باشگاه بزرگي است و زارع پور هم معتقد است اگر احساس كند كه مي تواند كمكي به آن ها كند روي رفتنش به آن باشگاه فكر مي كند، اما در حال حاضر هدف اول و آخر رئيس فدراسيون تنيس روي ميز،  پينگ پنگ است.

وي ادامه داد: با وجود حاشيه هايي كه در اين فدراسيون در طول رياست زارع پور به وجود آمد باز هم ما توانستيم عملكرد موفقي داشته باشيم.
حسيني خاطرنشان كرد: در حال حاضر و پس از بازگشت از رقابت هاي قهرماني جهان تمام فكرمان روي بازي هاي قهرماني آسيا متمركز شده است و مي كوشيم تا بتوانيم به لطف ملي پوشانمان جزو پنج تيم اول آسيا باشيم.

سخنگوي فدراسيون تنيس روي ميز با اشاره به عملكرد قابل قبول فدراسيون در باره انتقادهاي كارشناسانه و غير كارشناسانه اذعان داشت:‌ فدراسيون تنيس روي ميز يكي از معدود فدراسيون هاي موفق در سال 92 بوده است و بر خلاف مدال آوري ما عملكرد خوبي داشتيم هم در مسابقات المپيك و هم رقابت هاي قهرماني جهان كه بسياري از اولين ها را تجربه كرده ايم، انتقاد هميشه وجود دارد زارع پور هم بارها اعلام كرده است كه مخالف انتقادها نيست.

وي اضافه كرد: اما هميشه نمي توان همه انتظارات را برآورده كرد./آق
برچسب ها: فدراسیون ، تنیس ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار