نایب رئیس فدارسیون کشتی کشورمان گفت:متاسفانه در محل برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ برترکشتی فرنگی اتفاقاتی رخ داد که مجبور به ترک سالن شدیم.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:وقتی حرمت رئیس هیأت کشتی ما حفظ نمی شود در واقع یعنی به مجموعه فدراسیون  کشتی کم لطفی شده و جایی که شاهد چنین رفتاری باشی ماندن جایز نیست.

وی ادامه داد: آقای حلوایی رئیس هیات کشتی استان قم که از روسای زحمت کش و با سابقه ما می باشد  هنگامی که قصد ورود به سالن را داشت با ممانعت مسئولین حراست روبرو شد و با وجود آنکه توضیح داده شد وی رئیس هیات است اما متاسفانه برخورد مناسبی با او نشد که این موضوع واقعا تأسف آور است.

دارنده مدال طلای جهان درباره بحث اسپانسری محل برگزاری مسابقات نیز گفت:با توجه به قراردادی که فدراسیون با یک شرکت تبلیغاتی به مدت یک سال امضاء کرده تمامی تبلیغات مسابقات مختلف کشتی در سالن های کشور با شرکت مذکور می باشد اما اصفهانی ها بدون اطلاع رسانی با شرکت دیگری به توافق رسیده بودند و در سالن محل برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ فرنگی تبلیغات آن شرکت لحاظ شده بود، در واقع باشگاه فولاد ماهان خلاف مقررات عمل کرد در نتیجه از آنجا که درآمد حاصل از تبلیغات برای فدارسیون کشتی است این موضوع به لحاظ مالی به فدراسیون ضربه زد.

رنگرز تصریح کرد: من به همراه محمد رضا توپچی دبیر فدارسیون و داود مرتضوی رئیس کمیته اقتصادی هر کدام بنا بر وظیفه و تکلیفی مشخص به اصفهان آمدیم اما در نهایت شرایط طوری شد که از حضور خود پشیمان شدیم  وبا توجه به کم لطفی های صورت گرفته در جریان مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی مجبور به ترک سالن مسابقات شدیم.

مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی اتفاقات جانبی بیشتری از اصل موضوع داشت از انصراف تیم صبای قم گرفته تا قهر مسئولان فدارسیون کشتی و در مقابل حضور محمد بنا پس از ماهها در سالن مسابقات کشتی و مراسم تجلیل از برترین ها که به صورت خاصی توسط باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در سالن مخابرات این شهر برگزار گردید.

در نهایت هرچند به اعتقاد بسیاری از کارشناسان برگزاری دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی آن هم به صورت متمرکز شیوه مناسبی نبود اما مسئولان سازمان لیگ چاره ای جزء این نداشتند چرا کار لیگ فرنگی بیش از حد معمول به درازا کشیده شده بود.در پایان این مسابقات تیم فولاد ماهان سپاهان به مقام قهرمانی رسید وتیم های هیات کشتی خوزستان و پرسپولیس تهران به ترتیب به مقام های دوم وسوم رسیدند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار