یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مورد هدف‌قرار دادن تجهیزات ارسالی روسیه به سوریه گفت: نبرد احتمالی سوریه و رژیم صهیونیستی نبرد تعیین سرنوشت است و این جنگ از نوع نبردهای نهایی خواهد بود و دامنه جنگ در سطح بین‌المللی گسترش خواهد یافت.

" غلامحسین خورشیدی " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدید اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه تجهیزات ارسالی روسیه به سوریه گفت: روس‌ها از دیرباز در صدد حفظ حاشیه قدرت خود بوده و در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی هم حاشیه قدرت آمریکا محسوب می‌شود و درگیری میان این رژیم و سوریه در حقیقت برخورد دو قدرت بین‌المللی است.

وی افزود: روسیه اگر بخواهد با رژیم اشغالگر صهیونیستی برخورد کند راه انجام این کار را به خوبی بلد است.

خورشیدی احتمال عملی شدن تهدید رژیم غاصب صهیونیستی را جدی ندانست و تصریح کرد: پاسخ روسیه به صورت نظامی محتمل نیست چراکه معامله‌گری سیاسی روس‌ها ایجاب می‌کند به صورت نظامی پاسخگوی ماجراجویی احتمالی این رژیم غاصب نباشند و یا لااقل این پاسخ نظامی به صورت غیرمستقیم باشد.

وي ادامه داد:  ممکن است از طریق تقویت سوریه پاسخ نظامی غیرمستقیمی به رژیم جنایتکار صهیونیستی داده شود.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: روس‌ها توان پاسخگویی به صورت موردی و غیر‌پایدار به ماجراجویی رژیم جعلی صهیونیستی را دارا هستند.

خورشیدی با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی ورود رژیم اشغالگر قدس به جنگ تمام عیار و منطقه‌ای علیه سوریه در راستای منافع این رژیم غاصب ندانست و اظهار داشت: دامنه این جنگ از منطقه فراتر خواهد رفت و بسیاری از کشورها درگیر آن خواهند شد.

وی در پایان نبرد احتمالی سوریه و رژیم جعلی صهیونیستی را نبرد تعیین سرنوشت خواند و آن را با جنگ‌های فرسایشی منطقه متفاوت ارزیابی و خاطرنشان: این جنگ از نوع نبردهای نهایی خواهد بود و دامنه جنگ درسطح بین‌المللی گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار