200 دقيقه انيميشن با محوريت امام خميني درايام رحلت امام خميني از شبكه پويا پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛  اين شبكه  قصد دارد با به تصوير كشيدن گوشه هاي مختلف زندگي  اين مرد بزرگ  در قالب انيميشن ،كودكان را با شخصيت امام خميني آشنا كند.

امام و كودك (جايزه).(مسافرت).(نقاشي من).(پدر بزرگ خوب همه دنيا) ،،امام مهربان ما،نامه به آفتاب ، ايران ما و فيلم سينمايي پابه پاي افتاب   انيميشنهاي هستند كه قرار است در ايام رحلت امام خميني ره از شبكه پويا پخش شود.

امام و كودك كه در 4 قسمت 15دقيقه اي  به كارگرداني ابراهيم گرجي و تهيه كنندگي مركز پويا نمايي صبا و هنر مندي بهمن عبدي بر روي بوم نقاشي توليد شده است به خاطرات كودكان از امام خميني مي پردازد و قرار است در روزهاي دوشنبه تا پنج شنبه از شبكه پويا پكش شود.

انيميشن "امام مهربان ما" به كارگرداني  اشرف جعفري و تهيه كنندگي مركز استان اصفهان در يك قسمت 15 دقيقه اي با تكنيك 2 بعدي توليد شده داستان اين انيميشن به ماجراي گردن بندي مي پردازد كه توسط يك پير زن خارجي به امام هديه مي شود ...

امام مهربان ما قرار است در روز سه شنبه 14 خرداد ساعت 17:28 از شبكه پويا پخش شود.

انيميشن "پا به پاي آفتاب" انيميشني است درباره دوران جواني و نوجواني حضرت امام خميني (ره) كه توسط رسول بابا رضا كارگرداني وبه تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا توليد شده است.

در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است : قشون دو لتي براي سركوب عشاير بختياري در مسير خود از اطراف خمين مي گذرند كه دچار مشكل در تهيه آذوقه مي شوند. با تباني راهزنان منطقه آنها كاروان زيارتي خمين را در مقابل باج و خراج گروگان مي گيرند.در اين ميان روح اله از جوانان شهر به همراه ديگر دوستان خود دسيسه راهزنان را ناكام مي گذارند." 

اين انيميشن سينماي در روز دوشنبه 13 خرداد ساعت 22 از شبكه پويا پخش مي شود

مجموعه 109 قسمتي ايران ما بصورت موشن گرافيك شيوه استاپ موشن توسط علي مريخي كارگرداني و در مركز  مركز پويانمايي صبا توليد و درمناسبت­هاي مختلف از شبكه هاي متعدد پخش خواهد شد.

اين مجموعه در نظر دارد براي كودكان و نوجوانان با زبان ساده و شيوه اي نو مفاخر و اماكن معروف كشور را در قالب آيتم­هاي 2 دقيقه اي كه بصورت چسيتان تصويري طرح موضوع نمايد همچنين اين گروه سني با فرآيند تكوين طرح و نقاشي ، آموزش نقاشي را ياد خواهد گرفت .

يك قسمت از اين مجموعه در روز چهار شنبه 15 خرداد ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار