شیرجه رو تیم ملی گفت: در مراسم تجلیل از ورزشکاران ما را خار کردند و هیئت شنای استان تمام ارزش های ما را زیر سوال برد.

شهباز شهنازی شیرجه رو تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز 5 شنبه 9 خرداد بود که هیئت شنای استان تهران با برگزاری مراسمی از ورزشکاران برتر این استان تقدیر کرد اما متاسفانه تنها با حضور در این مراسم خار شدیم و این در حالی است که با وجود کسب مدال آسیایی حتی یک بار نیز نام بنده را به زبان نیاوردند و جالب است که حتی از برخی شناگرانی که چندین رکورد ملی را به ثبت رساندند نیز تقدیر نشد.

وی افزود: از طرف دیگر با وجود اینکه مسئولیت کمیته شیرجه استان تهران بر عهده بنده است اما نه تنها از برگزاری یک همچین مراسمی بی اطلاع بودم بلکه هماهنگی برای برگزاری این مراسم توسط شخص دیگری که هیچ مسئولیتی نداشت واگذار شد.

هیئت شنای استان تهران ارزش کار ما را پایین آورد

وی تصریح کرد: در حالیکه اکثر افتخارات فدراسیون شنا توسط شیرجه روها بدست آمده است اما در این مراسم نه تنها نامی از ما برده نشد بلکه از سرمربی تیم ملی نیز تقدیر نشد که به نظر من کار بسیار ناشایستی بود که با این شرایط بهتر بود اصلا چنین مراسمی را برگزار نمی کردند!

شهنازی یاد آور شد: هیئت شنای تهران با این اقدام خود افتخارات ما به خصوص ملی پوشان شیرجه را زیر سوال برد و از طرف دیگر تمام زحمات ما که پیش از این موفق به کسب مدال آسیایی شده بودیم به طور کامل نادیده گرفته شد و سرمربی تیم ملی به بنده خبر داد که قرار است یک همچین مراسمی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: چندی پیش رقابت های قهرمان کشوری زیر 11 سال برگزار شد و به دلیل مصدومیت رضا خیبری نژاد بنده سرپرستی تیم تهران را بر عهده گرفتم و برای حمایت شیرجه روهای نوجوان هر اقدامی در توانم بود انجام دادم و حتی روزانه مبلغ 35 هزار تومان نیز برای حضور در طرح ترافیک هزینه کردم اما مسئولان هیئت شنای تهران با نادیده گرفتن این تلاش ها شخص دیگری را به عنوان سرپرست معرفی کردند و با رفتاری ناپسند پاسخ این زحمات را دادند.

شیرجه رو تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: اما در مقابل فدراسیون حمایت ها ی خوبی از ما می کند و سرپرست فدراسیون نیز پیگیر اجرای برنامه های تیم ملی است و جا دارد در اینجا از زحمات وی تشکر کنم./آق

برچسب ها: شیرجه ، مراسم ، هیئت ، افتخارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار