امام جمعه مشهد گفت: مردم در انتخابات به کسی رای بدهند که اسلام از او بهره بیشتری ببرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) با بیان این که در حال حاضر مردم در عرصه امتحان انتخابات قرار گرفته اند، افزود: هم اکنون با اجرای برنامه های مدبرانه با مدیریت صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، نتیجه کار نامزدهای انتخاباتی مشخص است.

وی با تقدیر از مدیریت مدبرانه و ارزشی صدا و سیما افزود: در همین راستا هم مردم با برنامه های این هشت نامزد آشنا شده و هم جلوی بسیاری از هزینه های نابجای انتخاباتی نیز گرفته شده است.

وی با بیان این که باید اقدامات مثبتی که در این چند سال نیز از سوی دولت اتفاق افتاده را دید، اظهار داشت: بیش از یک میلیون و چند صد هزار بی خانه در این مدت توسط دولت خانه دار شدند و از همه این ها بالاتر، توسعه روزافزون دانش بنیان در کشور است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: همچنین نامزدهای انتخاباتی به مردم وعده ندهند چون مردم دیگر با وعده جذب نخواهند شد.

وی با تاکید بر این که نامزدها بجای وعده، از چگونگی اجرای برنامه های خود صحبت کنند، افزود: مملکت بر یک اساس استوار است که هیچکس نمی تواند آن را بر هم بزند.

وی تذکر آخر خود متوجه نامزدهایی کرد که در توصیف و تعریف از فتنه گران سال 88 صحبت می کنند، خاطرنشان کرد: فتنه شفاف است و مردم نیز فتنه گران را می شناسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در سایه مقام معظم رهبری ملت ما به یک بلوغی رسیده اند که در عرصه رقابت یک رقابت عقلانی را از خود نشان می دهند.


برچسب ها: مردم ، وعده ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.