بعد از گذشت چهار سال و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تقاطع غیر‌هم‌سطح اردبیل ـ نمین ـ آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در مراسمی که صبح امروز و در محل پروژه در سه راهی نمین برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: احداث این تقاطع در یکی از محورهای حادثه‌خیز استان اردبیل به کاهش تلفات و تصادفات کمک خواهد کرد.

علی حیدری با یادآوری اینکه با احداث این تقاطع غیر‌هم‌سطح مسیر دستیابی مردم به آبی‌بیگلو و منطقه جنگلی فندقلو تسهیل می‌شود، عنوان کرد: این تقاطع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و به عرض 10.6 متر به دست پیمانکاران و مشاوران مجرب اجرایی و عملیاتی شده است.

وی زمان آغاز پروژه را سال 88 اعلام کرد و گفت: این پروژه با گذشت چهار سال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه همزمان با این سفر 15 پروژه راه و شهرسازی به مبلغ یک هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود، ادامه داد: احداث تقاطع غیر‌هم‌سطح نمین به طول 6.5 کیلومتر، راه اصلی رضی ـ امیر‌کندی به طول 17.5 کیلومتر‌، بهسازی جاده قدیم اردبیل ـ مشگین‌شهر به طول 2 کیلومتر و روکش آسفالت راه‌های شریانی در سطح استان به طول 138 کیلومتر از پروژه‌های افتتاحی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان اردبیل است.

حیدری گفت: همزمان با این سفر؛ چهارخطه پارس‌آباد و بیله‌سوار به طول 2.5 کیلومتر، لکه‌گیری راه‌های مواصلاتی به طول 204 کیلومتر، اجرای راه آنتی اسماعیل‌کندی و اجرای راه روستای اوت‌قویی، اجرای راه روستایی دمیر‌چی‌لو و احداث چندین راه روستایی از دیگر پروژه‌هایی است که امروز همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می ر‌سد.

وی یادآور شد: بهره‌برداری 35.8 کیلومتر احداث بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، 138 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های شریانی‌ و 230 هزار متر‌مربع لکه‌گیری اصولی راه‌های مواصلاتی در سطح استان از دیگر پروژه‌های افتتاحی خواهد بود/س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، تقاطع ، غیر ، هم سطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.