نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان خلخال و کوثر نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال و کوثردر جنوب استان نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد.

ویخدمت به مردم و پیگیری مشکلات آنان در شهرها و روستاها و نقاط دوردست شهرستان‌های خلخال را وظیفه خود دانسته و تصریح کرد: مردم در هر نقطه از شهر و روستا از مسئولان انتظار خدمت و رسیدگی به وضعیت معیشتی خود دارند.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در آستانه انتخابات با حضور حداکثری خود علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

جعفری‌بنه خلخال اضافه کرد: در طول 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر آنچنان کهباید از خدمات نظام بهره‌مندی کمتری داشته‌اند و هنوزبوی محرومیت از جاده‌های خاکی روستاها در این دو شهرستان به مشام می‌رسد.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند نظام در شهرستان‌های خلخال و کوثر بیان کرد: در طول سال‌ها خدمات ارزشمندی در مورد راه، سدسازی و حوز‌ه‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی انجام شده ولی می‌طلبد این خدمات بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش و پیگیری برای اخذ اعتبارات در مجلس از سوی بنده به عنوان خادم مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر ادامه دارد و تلاش می‌کنم در راستای وظیفه و دینی که نسبت به مردم این دو شهرستان دارم لحظه‌ای از تلاش برای ارتقای سطح خدمات در این دو شهرستان کوتاهی ننمایم و در خدمت مردم و اهالی سخت‌کوش و ولایی منطقه باشم.

جعفری‌بنه خلخالاز مسئولان استانی خواست تا با نگاه ویژه به پروژ‌ه‌های در دست اجرای شهرستان خلخال و کوثر موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده و حوزه‌های اشتغال را فعال کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته دیده شده که جوانان از این منطقه به لحاظ نبود شغل و کمبود درآمد مهاجرت کرده و در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های هادی روستایی و تشویق جوانان برای ساخت مسکن در روستاها مهاجرت معکوس آغاز شده که امیدواریم با عنایت مسئولان کشوری و استانی شاهد رونق دوباره روستاها و برگشت جوانان و اهالی به عرصه‌های کشاورزی و تولید در روستاها باشیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، نیاز ، توجه ، به ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.