بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: خیلی خوشحالم، واقعا یکی از آرزوی های من پیوستن به تیم تراکتورسازی بود که خدا را شکر این آرزو تحقق یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محسن دلیر اظهار داشت: من 2 سال در خدمت هواداران پر شور تراکتورسازی خواهم بود ، من چند سالی است که در تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد بازی می کنم دوست داشتم در تراکتور هم بازی کنم و به تیم شهر خود خدمت کنم و امیدوارم بتوانم سالهای متوالی در این تیم بازی کنم.

وی ادامه داد : قرار داد من دو ساله است و امیدوارم بتوانم با درخشش در این تیم ، تراکتورسازی را به قله های افتخار برسانیم ، تراکتور تیم بزرگی است و من خوشحالم که  به این تیم بزرگ پیوسته ام و امیدوارم خوش قدم باشم و تراکتورسازی نتایج خوبی را کسب کنید.

فوروارد جدید تیم تراکتورسازی در مورد هواداران تراکتورسازی اظهار داشت : هواداران تراکتورسازی بی نظیر هستند ، همیشه و در همه حال پشتیبان تیم بودند ، هواداران نود دقیقه تیم خودشان را سرپا تشویق می کنند و دوست دارم با به ثمر رساندن گل دل آنها را شاد کنم.

دلیر در خصوص قول دادن به هواداران در مورد آقای گلی نیز تصریح کرد : تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با حضور پرقدرت خود در تمرینات تیم و موثر بودن ، در ترکیب اصلی تیم حضور یابم و بتوانم با زدن گل در موفقیت تراکتور نقشی داشته باشم. بر خلاف سایر بازیکنان که آرزوی بازی در تیم های دیگر را دارند ، همانطور که گفتم یکی از آرزو های من بازی با پیراهن تراکتورسازی بود و به همین دلیل انگیزه بالایی برای گل زدن دارم.

وی در مورد مجید جلالی گفت : جلالی مربی خیلی خوب و با دانشی هستند ، خوشحالم که شاگرد ایشان خواهم شد ، آقای جلالی یکی از مریان جوان گرای ایران می باشند.

 دلیر در پایان ضمن تشکر از آذرنیا و زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان شد: در پایان از آقایان ، پور حسین ،کارکن ، اعتباری ، کریمی ، کاظمی و خطیبی تک به تک تشکر می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار