دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیرین تاکنون 400 هزار متر مربع زیربنا در دانشگاه‌های کشور ایجاد کردند و این عظمتی است که رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید جواد ساداتی‌نژاد ظهر دیروز در نخستین نشست مشترک ستاد خیرین دانشگاه قم با خیرین دانشگاه ساز استان قم با اشاره به نقش تأثیرگذار خیرین در فضای علمی جامعه اظهار داشت: حضور خیرین در دانشگاه‌ها بالاتر از ساخت و ساز و فضای فیزیکی بود.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برخی از خیرین عضو هیئت امنای دانشگاه‌ها در خارج از کشور هستند گفت: باید زمینه مناسبی فراهم کرد تا خیرین در داخل کشور فعالیت‌های خیرخواهانه خود را انجام دهند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه را آخرین سکوی پرتاب متخصص به جامعه دانست و خاطرنشان کرد: حضور خیرین در دانشگاه، عرصه زیبایی را به وجود می‌آورد.

وی اظهار داشت: تاکنون 26 مجمع خیرین دانشگاه ساز در دانشگاه های کشور تشکیل شده است و این بیست و هفتمین مجمع خیرین دانشگاه ساز است که در دانشگاه قم تشکیل می‌شود.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: خیرین تاکنون 400 هزار متر مربع زیربنا در دانشگاه‌های کشور ایجاد کردند و این عظمتی است که رو به افزایش است./س

برچسب ها: قم ، خیرین ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.