بخشدار جدید خارگ در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر، معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ صبح امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید خارگ اظهار داشت: خدمت کردن در نظام اسلامی عبادت است و همه باید از ظرفیت خود برای بهبود خدمت‌رسانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن 14 و 15 خرداد اظهار داشت: 15 خرداد امسال در واقع پنجاهمین سال شروع انقلاب است و تداوم این انقلاب تنها با استقامت و مقاومت مردم میسر بوده است و اگر این استقامت را داشته باشیم می‌توانیم این موفقیت‌ها را تداوم ببخشیم.

وی با بیان اینکه از رموز موفقیت این انقلاب حضور مردم است افزود: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و همواره باید قدر مردم را بدانیم.

امام جمعه خارگ با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی در انتخابات نمود پیدا می‌کند و از مردم جزیره خارگ انتظار داریم به طور صد در صد در انتخابات مشارکت کنند و حماسه خلق کنند.

کمالی با اشاره به معرفی بخشدار جدید خارگ تصریح کرد: «محمودی در مدت 29 ماه خدمت در بخشداری خارگ خالصانه و پرکار بود و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کرد و لازم است از طرف مردم از ایشان تقدیر کنم.»

وی با تقدیر از حمایت استاندار بوشهر از جزیره خارگ بیان کرد: بعد از 34 سال حسنوند نخستین استاندار بوشهر است که به جزیره خارگ توجهی ویژه دارد و بودجه‌های خوبی به این جزیره تخصیص داد و امروز تحولات ارزشمندی در جزیره خارگ ایجاد شده که لازم است از استاندار پرتلاش و ولایی تقدیر کنیم.

امام جمعه خارگ در ادامه با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در نماز جمعه ابراز داشت: مسئولان باید در نماز جمعه و در مساجد حضوری فعال داشته باشند و باید در بین مردم حاضر شوند و درد آنها را بشنوند.

کمالی گفت: حضور مسئولان خارگ در نماز جمعه و جماعات کم‌رنگ است و این مایه تاسف است و باید این نقیصه جبران شود.

وی اضافه کرد: «مراسم 14 و 15 خرداد امسال در جزیره خارگ باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود و در روز 15 خرداد نیز آیت‌الله حسینی بوشهری در خارگ حضور پیدا می‌کند و از بیانات ایشان بهره می‌بریم».

علی قاسمی بخشدار جدید خارگ نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: جزیره خارگ دارای جایگاه خاصی است و خدمت کردن در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

علی قاسمی گفت: باید با وحدت و همدلی در راستای رشد و توسعه خارگ اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

در این آیین با تجلیل از خدمات مجید محمودی(بخشدار سابق)، علی قاسمی به عنوان بخشدار ویژه خارگ منصوب شد.
برچسب ها: بوشهر ، خارگ ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.