فرماندار سراب گفت: انتخابات در ایران به طورکامل مردمی بوده و تمام دست اندرکاران اعم از مجریان،ناظران و بازرسان از بین اقشار مختلف مردم انتخاب می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سعادتی، در نشست مشترک اعضای هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات و نامزدهای شوراهای شهر افزود: جدال بین ایران اسلامی و غرب جدال دولت ها یا کشورها نیست بلکه تقابل دو تفکر و دو اندیشه است.

سعادتی تفکر غرب را مبتنی بر مادیات عنوان و اظهارکرد: اندیشه غرب به قدرت به عنوان ابزاری برای رضای هواهای نفسانی و امورد دنیوی می نگرد درحالی که اندیشه دینی به قدرت به عنوان ابزاری برای خدمت به بشر توجه دارد.

فرماندار سراب یاداورشد: ایران اسلامی مردمی ترین انتخابات را در جهان دارد و بهره گیری از روش های مرسوم در غرب در انتخابات ایران معنایی ندارد.

فرماندار سراب با اشاره به اهمیت نهاد نوپای شوراها ابرازداشت: داوطلبان شوراها باید بیشتر مراقب باشند تا قانون را در تبلیغات انتخاباتی رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که می خواهد با حضور در نهاد و پارلمان شهری در مدیریت شهر خود نقش ایفا کند نباید با عدم رعایت قوانین تبلیغاتی و نصب عکس ها و پوسترهادر معابر عمومی موجب آسیب دیدن سیمای بصری شهر شود.

سعادتی از نصب بیش از 160نابلو تبلیغاتی در سطح شهر از سوی شهرداری خبرداد و اظهارامیدواری کرد: نامزدها از تخریب همدیگر خودداری و به بیان توانمندی های خود بسنده کنند و از نفی خدمات گذشتگان نیز پرهیز نمایند..

گفتنی است :در شهر سراب از 19نامزد تایید شده 7 نفر برگزیده خواهند شد/س

برچسب ها: مردمی ، انتخابات ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.