کاروانی در جهت طرح پایش محیط زیست از نظر بهداشتی و تغذیه سالم همراه با کارشناسان بهداشتی مرتبط از لرستان به حرم امام راحل اعزام خواهند شد.

شمس بیرانوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه های اجرایی در سال 92 اشاره کرد و گفت: از برنامه های اجرایی سال جاری، برپایی 2 بیمارستان صحرایی ثابت و اعزام تیم های تخصصی به مناطق بخش پاکی(سبید دشت) منطقه شاهین وند(بخش چگینی) برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان به اقدامات دیگر در این راستا تصریح کرد: اعزام راهیان نور تیم پزشکی و بهداشتی پیش بینی شده که قبل از مستقر شدن کاروان در آنجا حضور خواهند داشت.

مسئول جامعه پزشکی لرستان با اشاره به برگزاری طرح پایش محیط در این راستا خبر داد و گفت: طرح پایش محیط زیست که از نظر بهداشتی و تغذیه سالم است یک اکیپ از تیم های درمانی قبل از استقرار کاروان ها حضور خواهند داشت.

وی در خصوص ارائه  خدمات این کاروان خاطرنشان کرد: کاروان هایی با یک آمبولانس و پرسنل مرتبط و همچنین کارشناسان بهداشت پزشکی از استان لرستان در جهت کنترل آب و مواد غذایی در راستای ارتحال امام به مرقد ایشان اعزام می شوند./ع2
برچسب ها: پزشکی ، تغذیه ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار