نمایش صحنه ای کافه سیروس از قم که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تولید شده است، در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر بعنوان یکی از دو کار برگزیده جشنواره، به جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس تهران راه یافت .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، این نمایش به نویسندگی سید محمد حسینی و کارگردانی علی فرحناک جزء 12 نمایش انتخاب شده از میان 140 اثر ارسالی به جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت بود که در این جشنواره رتبه های برتر را کسب کرد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تالار خلیج فارس خرمشهر برگزارشد، گروه نمایش " کافه سیروس"، بازیگری زن اول (زکیه بهبهانی)، بازیگری مرد سوم (علی فرحناک)، بازیگری نوجوان (مائده اسداللهی)، طراحی صحنه اول (عبدالرضا ملاک)، نویسندگی دوم (سید محمد حسینی) و همچنین کارگردانی دوم (علی فرحناک) را از آن خود کرد.
در نمایش کافه سیروس که کاری از گروه تئاتر امروز است، بازیگرانی چون مهدی رکنی، مهدی ملاک، زکیه بهبهانی، مائده طهماسبی، فاطمه رمضانی مقدم و مریم السادات صدرپور ایفای نقش می کنند.
در این تئاتر، یکی از مسئولین کشوری که راهی جنوب کشور است مبلغی پول را برای کمک به مناطق جنگی به همراه دارد. در مسیر راه، ماشین وی دچار مشکل شده و به ناچار مجبور می شود در یک کافه به نام کافه سیروس بماند و در آن کافه با کودکی که دچار شیمیایی شده مواجه می شود که این مواجهه، اتفاقاتی را به دنبال دارد.
نمایش صحنه ای کافه سیروس محصول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن هنرهای نمایشی این استان بوده که با موضوع دفاع مقدس تولید شده است. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.