فرمانده انتظامي استان يزد صبح امروز از شناسايي و دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر و كشف 320كيلو مرفين در اين استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  "منوچهر امان اللهي" صبح امروز با اعلام اين خبر اظهار داشت:ماموران ايستگاه شهيد مدني در راستاي شناسايي و برخورد باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر در يكي از محورهاي ورودي استان يزد تريلي حامل مواد مخدر را شناسايي كردند .

فرمانده انتظامي استان يزد تصريح كرد: در اين راستا ماموران در عملياتي غافلگيرانه پس از متوقف كردن تريلي ياد شده در بازرسي از آن مقدار 320 كيلو گرم مواد مخدر از نوع مرفين كشف و ضبط كردند .

سردار امان اللهي افزود: در اين عمليات ضمن كشف اين مقدار مواد مخدر  2 نفر قاچاقچي دستگير و تريلي متوقف شده به پاركينگ منتقل شد .

اين مقام انتظامي با اشاره به ناكامي قاچاقچيان دستگير شده اظهار داشت : سوداگران قصد داشتند با عبور از استان يزد اين مقدار مواد مخدر را به استان هاي مركزي منتقل كنند كه ضمن شناسايي و ناكامي دستگير شدند .

رييس پليس استان يزد در پايان با بيان اينكه برخورد با تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر از اولويت هاي فرماندهي انتظامي استان در سال جديد است، خاطر نشان كرد: امسال بدنبال آن هستيم تا عرصه را بر قاچاقچيان تنگ کنيم، و حرکت هدفمندي را به منظور مقابله با قاچاق مواد مخدر در استان يزد به اجرا در آوريم، تا با همياري دستگاه قضايي و ساير دستگاه ها منجر به رضايتمندي شهروندان شويم "منوچهر امان اللهي" صبح امروز با اعلام اين خبر اظهار داشت:ماموران ايستگاه شهيد مدني در راستاي شناسايي و برخورد باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر در يكي از محورهاي ورودي استان يزد تريلي حامل مواد مخدر را شناسايي كردند .
 
فرمانده انتظامي استان يزد تصريح كرد: در اين راستا ماموران در عملياتي غافلگيرانه پس از متوقف كردن تريلي ياد شده در بازرسي از آن مقدار 320 كيلو گرم مواد مخدر از نوع مرفين كشف و ضبط كردند .
 
سردار امان اللهي افزود: در اين عمليات ضمن كشف اين مقدار مواد مخدر  2 نفر قاچاقچي دستگير و تريلي متوقف شده به پاركينگ منتقل شد .
 
اين مقام انتظامي با اشاره به ناكامي قاچاقچيان دستگير شده اظهار داشت : سوداگران قصد داشتند با عبور از استان يزد اين مقدار مواد مخدر را به استان هاي مركزي منتقل كنند كه ضمن شناسايي و ناكامي دستگير شدند . /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار