پست بانک ایران به منظور معرفی خدمات نوین در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین آلات حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پست بانک ایران به منظور معرفی خدمات نوین و فعالیت های متنوع خود به ویژه خدمات نمایندگی فروش در روستاها و مناطق محروم در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع مرسوم به ایران آگروفود 2013 حضوری فعال دارد.
بنابراین گزارش با نمونه این بانک در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران دایر شده و کارشناسان واحدهای روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک با حضور مستمر در غرفه فن توزیع بروشور و پوسترهای اطلاع رسانی در خصوص خدمات بانک نیز آماده پاسخگویی به مشتریان و بازدید کنندگان هستند.
این گزارش حاکیست: در این غرفه علاوه بر فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خدمات نوین الکترونیکی از جمله ثبت نام سرویس بانکداری همراه USSD و سایر خدمات انجام می شود.
گفتنی است این نمایشگاه طی روزهای هفتم الی دهم خرداد ماه سال جاری در سه بخش تخصصی ایران فود، ایران فود تک و ایران آگروبا حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی درحال برگزاری است./ل
برچسب ها: خدمات ، خرداد ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار