هافبک تيم فوتبال نفت تهران گفت: بازي با قطر براي ما خيلي مهم است و حکم مرگ و زندگي را دارد.

محمد حسين مهرآزما هافبک نفت تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازي با قطر براي ما خيلي مهم است و حکم مرگ و زندگي را دارد. رفتن به جام جهاني براي ما خيلي سخت شده و با ازدست دادن امتيازات در بازيهاي قبل به دست خودمان کارمان را سخت کرده ايم اميدوارم تيم ملي به جام جهاني برزيل صعود کند تا به فوتبال ايران کمک شود چون حضور در اين تورنمنت بزرگ باعث رشد و پيشرفت فوتبال ما مي شود.

وي در مورد شرايط قطر گفت: ما خيلي بهتر از قطر هستيم و فکر نميکنم قطر در صدي شانس براي برد در اين بازي داشته باشند شرايط ما خيلي بهتر از قطر است اما در آن وضعيت خاص اب و هوايي دوحه بازي کردن راحت نيست قطر تيم خوبي است و انگيزه بالايي براي صعهود به جام جهاني دارد انها در کشور خوشان بازي مي کنند و هزينه زيادي کرده اند و همه کار مي کنند تا به جام جهاني بروند.

وي  در مورد اهميت صعود به جام جهاني براي فوتبال ايران گفت: مهمترين اتفاقي که مي‌تواند براي فوتبال ما بيفتد، صعود به جام جهاني است چون بازيها هر 4 سال يک بار برگزار مي شود و ما در دوره قبل حضور نداشتيم و همه مردم چشم شان به اين دوره است مردم ديگر تحمل ندارند و انتظار دارند که امسال حتما به جام جهاني برويم.

مهرازما در پايان گفت: اگر خداي نکرده به جام جهاني نرويم، فوتبال ايران ضرر بزرگي مي کند چون جام جاني ويترين بزرگ فوتبال جهان است و مي تواند باعث ترانسفر بازيکنان ما به ليگ هاي معتبر اروپايي شود اگر به جام جهاني نرويم، هم در رنکينگ جهاني سقوط مي کنيم و هم لژيونر شدن فوتباليست هاي ما خيلي سخت مي شود./آق
برچسب ها: مهرآزما ، نفت تهران ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار