طی چند روز آینده "عطا" و "مهشید" در یک "عصر پاییزی" به عقد یکدیگر در می آیند.

"جمال شیرمحمدی" تهیه کننده "عصر پاییزی" با اشاره به سکانس های سه روز آینده این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: در طی چند روز آینده فیلمبرداری سکانس های جذاب و دیدنی عروسی "عطا" و "مهشید" را در یک عمارت بزرگ خواهیم داشت.
وی افزود: فیلمبرداری این سکانس ها در چند روز آینده ادامه خواهد داشت تا سوپراستار ما وارد شود.
"شیرمحمدی" با اشاره به حضور یک سوپراستار در "عصر پاییزی" گفت: با "امین حیایی" بازیگر خوب کشورمان وارد گفتگو می شویم که امیدوارم به تفاهم برسیم.
وی تصریح کرد: باید هر چه زودتر در خصوص حضور یک سوپراستار تصمیم خود را بگیریم تا فیلمبرداری این سکانس ها را شروع کنیم.
"شیرمحمدی" خاطرنشان کرد: با فیلمبرداری چند سکانس 25 قسمت از "عصر پاییزی" ضبط شده که همزمان تدوین آن توسط "سیامک مهماندوست" صورت می گیرد.
شایان ذکر است،‌"علی عمرانی"،‌"امیرحسین صدیق"، "کوروش تهامی"، "نسرین مقانلو"، "سپیده خداوردی"، "سعید پیردوست"، "علی سلیمانی"، "بهنوش بختیاری"،‌"مهتاج نجومی"،‌"رامین نعمتی"و ... از جمله بازیگران "عصر پاییزی" هستند.
سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از "علی میرمیرانی"،‌"آزاده محسنی" و "سمانه نامدار" نویسندگان، "سیامک مهماندوست" تدوین، "سیروس عبدلی" مدیر تصویربرداری، "هادی معنوی" صدابردار، "ایمان امیدواری" طراح گریم، "مریم رحمانی" طراح لباس، "منصور وثوقی" دستیار اول کارگردان برنامه ریز، "ناصر نصیری‌" مدیر تولید و "لیلا خوش کنار" عکاس این مجموعه هستند.
"عصر پاییزی" به کارگردانی "اصغر نعیمی" و تهیه کنندگی "جمال شیرمحمدی" در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در زمستان 92 از این شبکه تولید می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار