آخرین تحولات سوریه در برنامه پنجشنبه این هفته "طنین" سیمای کردی شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی به روی آنتن سیمای کردی می رود.
ارسلان خندانی بهبهانی با اشاره به انعکاس اجلاس تهران برای حل مناقشه سوریه در این برنامه گفت: از جمله محورهای مورد بحث در برنامه این هفته "بررسی نشست دوستان سوریه در تهران"، "بررسی نشست آتی ژنو 2 در قبال بحران سوریه"، "آخرین مواضع قدرت های بزرگ در قبال سوریه" و "بررسی رابطه احتمالی میان ناآرامی های عراق و بحران سوریه" را می توان نام برد.
وی افزود: این موضوعات از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با اساتید و کارشناسان مسایل سیاسی منطقه در بغداد و اربیل مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
این برنامه پنجشنبه 9 خرداد ماه ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به صورت زنده از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.
"طنین" روزهای شنبه و سه شنبه به بررسی مسایل سیاسی عراق و به ویژه منطقه کردنشین این کشور و پنجشنبه ها به بررسی اوضاع سیاسی خاورمیانه و جهان می پردازد.
عبدا... عابدی اجرای این برنامه را برعهده دارد و عباس نوریان و اردشیر پشنگ کارشناسان محتوایی آن هستند. علی اکبر اسماعیل زاده و مریم محمدی (دستیار)، پرند پاکروان (مترجم) و فریبا عبدالملکی (گوینده متن) نیز از دیگر عوامل تهیه این برنامه به شمار می روند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار