تروریست‌های خلق عرب اخیراً با اعضای حزب محافظه‌کار پارلمان انگلیس در خصوص راهکارهای مقابله با ایران از منظر مسائل به اصطلاح حقوق بشری ملاقات کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، یوسف عزیزی بنی‌طرف، کریم دحیمی، علی مزرعه، عبدالحسین نیسی، حیفا اسدی، ابراهیم العربی، علی ساعدی، الهام اسدی و وجدان عفراوی برخی از اعضای گروه‌های تروریستی حزب " تضامن الدیمقراطی الاحواز " و جبهه دموکراتیک مردمی احواز که در لندن علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند، اخیراً با اعضای حزب محافظه‌کار پارلمان انگلیس در خصوص راه‌کارهای مقابله با ایران از منظر مسائل به اصطلاح حقوق بشری ملاقات کرده‌اند.

نکته‌ای که باید بدان اشاره کرد این است که این گروه‌های تروریستی را شادی صدر وکیل مدافع تروریست‌ها و از طرفداران تجزیه ایران و شبکه‌های خبری وابسته به کشورهای مرتجع عربی همراهی می‌کردند که این نشست را به صورت گسترده‌ای پوشش داده‌اند.

این ملاقات را دانیل برد انگلیسی (مسئول انجمن دوستی عرب‌های ایران و انگلیس) و همسر هندی تبارش هماهنگ کرده‌اند.

نکته دیگر این که بر اساس اسناد منتشر شده توسط ویکی‌لیکس اعضای حزب تضامن الدیمقراطی احواز و برخی دیگر از گروه‌های تروریستی خلق عرب، به غیر از ارتباطات گسترده با انگلیس، با سفارت آمریکا در دبی و کویت نیز ملاقات داشته‌ و روش‌های مبارزه با ایران را بررسی کرده‌اند.

 اسناد ویکی‌لیکس همچنین از عمق وابستگی این گروه‌های تروریستی به کشورهای غربی و مسائل پشت پرده آنها با آمریکا پرده برداشته است.

گروه‌های تروریستی خلق عرب با پشتیبانی مالی و تبلیغاتی کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای عربی منطقه در سال‌های اخیر 29 نفر از هموطنان مظلوم و بی‌گناه خوزستانی را به شهادت و 350 دیگر را مجروح کرده‌اند.

 جالب است که از بین این شهدا و مجروحین بیش از 70 درصد آنها را هموطنان عرب خوزستانی تشکیل می‌دهد، این در حالی‌ است که این گروه‌های تروریستی به بهانه دفاع از ملت عرب استان خوزستان دست به این جنایات و فجایع ضد بشری می‌زنند.

این گروه‌های تروریستی در کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر مستقر هستند و از پایتخت‌های این کشورها اقدامات خرابکارانه خود در خوزستان را مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تروریست ، گروه ، خلق ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار