رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 55 گفتمان دینی تخصصی در شبانکاره خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل ارزشی و دینی از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: از ابتدای ماه رجب تاکنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در حوزه دینی در شبانکاره بوده‌ایم که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 55 گفتمان دینی تخصصی در شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه رجب تاکنون 55 گفتمان دینی تخصصی در شهرها و روستاهای مختلف شبانکاره برگزار شده است.

نیک‌نژاد تصریح کرد: از مجموع گفتمان‌های دینی تعداد 32 گفتمان در ایام اعتکاف برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در برگزاری گفتمان‌های دینی تعداد 18 روحانی اعزامی و مبلغات با این اداره همکاری داشته‌اند و گفتمان‌ها از کیفیت لازم برخوردار بوده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان کرد: در این گفتمان‌ها موضوعاتی از قبیل خداشناسی، اعمال و واجبات سنت اعتکاف، اطاعت از دستورات ولی امر مسلمین، جوانان و آسیب‌های اجتماعی، حضور جوانان و مردم در صحنه انتخابات مطرح شده است.

نیک‌نژاد همچنین از مشارکت 485 نفر در مراسمات اعتکاف شبانکاره خبر داد و گفت: امسال با توجه به بحث انتخابات و امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها، تمامی افراد ثبت نام‌شده نتوانستند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند و با این وجود شاهد استقبال خوبی بودیم.

وی افزود: مراسم اعتکاف باعث می‌شود تا انسان از دنیا مادیات و نفسانی بریده و به لذت‌های معنوی برسد و امیدوار هستیم این گونه مراسمات تداوم یابد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، سازمان ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.