بازی رایانه‌ای سه‌بعدي "عمليّات انهدام 2: نبرد خرّمشهر" نهم خرداد ماه با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تالار شهیدآوینی قم رونمایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، بازي  رايانه‌اي سه‌بعدي "عمليّات انهدام 2: نبرد خرّمشهر" پس از رونمایی، با حمایت این بنیاد در  بازار گیم كشور توزیع  می‌شود.
بازي رايانه‌اي سه‌بعدي "عمليّات انهدام 2: نبرد خرّمشهر"، دومين بازي از "مجموعه بازي‌هاي رايانه‌اي سه‌بعدي عمليّات انهدام" است كه به شبيه‌سازي عمليّات بيت‌المقدّس، يعني همان عمليّات فتح خرّمشهر مي‌پردازد.
"شرکت رسانه‌گستر بِنيسی" توليدکـنـنـده اين بازی بوده، در این بازی سعی شده تا از ظرفیت محتوايی، فنی و گرافيکی ساخت بازی‌های رايانه‌ای در کشور برای ارایةيک بازی اکشن اول شخص درگيرکننده استفاده شود.
اين بازی به سبک اوّل شخص تيرانداز  FPS = First Person Shooterساخته شده و گوشه‌ای از رشادت‌ها و زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدّس و فرهنگ ايثار و شهادت را به نمایش می‌گذارد و بازيکن را با حال و هوای آن دوران آشنا مي‌کند.
همچنین کاربر در این بازی، نقش نوجوان رزمنده‌ای را ايفا مي‌كند كه به عنوان يکی از هزاران رزمندة شرکت‌کننده در عمليّات، به انجام فعالیت‌های مختلف نظامی و انساني می‌پردازد تا بتواند يک پيروزی بزرگ را نصيب کشور کرده و «شهر خرّمشهر» را در نهايت فتح کند.
اين بازی داراي 5 مرحلة طولاني بوده و به صورت كاملاً مستند و با بهره‌گيري از تحقيقات ميداني گسترده و فرماندهان و رزمندگان حاضر در صحنه‌هاي واقعي نبرد خرّمشهر و بر اساس بازي‌نامه‌اي كارشناسي‌شده و دقيق و در طول 25 ماه به صورت كامل تهيه و توليد شده است.
از ويژگي‌هاي اين بازي مي‌توان به قابليت اجرا بر روي هر نوع رايانه، وجود اقليم‌هاي مختلف در بازي، گرافيك زيبا، صداگذاري تخصّصي، پشتيباني اينترنتي قدرتمند، بهره‌گيري از فناوری موشن‌كپچر براي حركات شخصيّت‌ها، پويانمايي‌هاي ميان‌پردة فراوان و سازگاري كامل با فرهنگ اسلامي _ايراني اشاره كرد.
مراسم رونمایی بازي، 9 خرداد ساعت 10 صبح در تالار شهید آوینی (ره) اداره کلّ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار