5101 واحد مسكوني مهر با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي در استان بوشهر افتتاح و تحويل متقاضيان شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي ، معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي در سفر امروز ، 7 خرداد ، به استان بوشهر ، با حضور در محل پروژه  ۲۴۶ واحدي مسكن مهر فجر و اعطاي كليد و سند مالكيت يك واحد مسكوني ، همزمان 5101 واحد مسكوني در سراسر استان بوشهر را افتتاح كرد.
 
بنا براين گزارش از 5101 واحد مسكوني مهر كه امروز در استان بوشهر به بهره‌برداري رسيد ۳ هزار و ۴۷۲ واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر ، هزار و ۲۲ واحد در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر ،  ۵۴ واحد در بافت هاي فرسوده و  ۵۵۳ در شهر جديد عاليشهر  ساخته شده‌اند.
 
گفتني است براساس سرشماري سال ۸۵ نفوس و مسكن، تعداد واحدهاي مسكوني و شهري استان بوشهر ۱۷۲ هزار و ۲ واحد بوده است و براساس سرشماري نفوس و مسكن سال ۹۰، تعداد واحدهاي مسكوني استان در حوزه شهري و روستايي به ۲۳۲ هزار و ۲۷۳ واحد افزايش يافت.
 
برهمين اساس از سال ۸۴ تا پايان سال ۹۱ ، ۲۴ هزار و ۴۹۶ واحد مسكوني روستايي در در استان بوشهر  احداث شد و اين درحالي است كه در مدت ياد شده ۱۶ هزار و ۱۱۲ واحد مسكن شهري نيز به بهره برداري رسيده است كه  ۶ هزار و ۷۰۴ واحد آنها در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر ، ۷ هزار و ۶۹ واحد در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر ، يك هزار و ۲۴۷  در شهرهاي جديد و يك هزار و ۹۲ واحد مسكوني نيز در بافت هاي فرسوده ساخته شده‌اند.
 
پيش بيني مي‌شود امسال  ۲۱ هزار و ۲۴۳ واحد  مسكوني در حوزه مسكن شهري و روستايي استان بوشهر به بهره‌برداري برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افتتاح ، مسکن مهر ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار