قرار است تا تعدادی از مربیان و داوران دو ستاره کشورمان هم نیز به همراه تیم اعزامی به مسابقات آسیایی، برای ارتقا درجه به اردن بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان آسیا هفتم تیر ماه در اردن برگزار می شود.
یکی از اتفاقاتی که قرار است در این رقابت ها بیفتد کلاس های ارتقا درجه مربیان و داوران است.

فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) حدود سه سال پیش مشخصات کلیه داوران و مربیان را از فدراسیون کشورمان گرفت و حالا طی نامه ای اسامی 10 تا 12 مربی دو ستاره به فدراسیون کشورمان اعلام شده تا آنها برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک ارتقا درجه پیدا کنند و سه ستاره شوند.
مسابقات آسیایی اردن فرصت مناسبی است تا این داوران و مربیان در افتخارات شرکت کنند و سه ستاره شوند.

البته هزینه حضور در اردن و شرکت در امتحانات و کلاس های ارتقا درجه بسیار بالاست و فدراسیون هم با این مشکلات مالی قادر به اعزام همه این مربیان و داوران نیست. مسئولان هزینه اعزام مربیان مطرح را پرداخت می کند.

البته فدراسیون طرحی دارد که این کلاس ها را در داخل کشور برگزار کند. برای این کار لازم است تا حداقل 2 مدرس به کشور دعوت کنیم. با دعوت دو مدرس فقط هزینه اسکان و تغذیه و حق الزحمه آن ها را پرداخت خواهیم کرد و تعداد زیادی از مربیان و داوران می توانند با صرف هزینه بسیار کم در این کلاس ها شرکت کنند.

به علاوه اینکه در این شرایط می توانیم ارتقای درجه از یک ستاره به دو ستاره و 2 ستاره به سه ستاره را در دستور کار داشته باشیم.
این طرح میزبانی از کلاس های ارتقای درجه در برنامه فدراسیون می باشد و قرار است نامه نگاری مورد نظر در این خصوص انجام شود.

خوشبختانه با استعداد بالایی که از مربیان و داوران ایرانی می بینیم حضور آنها در مسابقات جهانی و المپیک دور از ذهن نیست.
امیدواریم که فدراسیون بوکس تمام تلاش خود را برای اعزام هر چه بیشتر این افراد به کلاس های ارتقای درجه اردن انجام دهد و از طرف دیگر میزبانی در این کلاس ها را هر چه زودتر بدست آوریم که این قضیه هم از لحاظ فنی و هم مالی به نفع جامعه بوکس کشورمان است./مح

برچسب ها: بوکس ، مربیان ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار