بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در بیانیه‌ای تصریح کرد: این دانشگاه در زمينه اجرا و پياده‌سازي طرح تفکيک جنسيتي پيشرو بوده و جزو موفق‌ترين دانشگاه‌ها در راستاي تحقق خواسته وزارت‌ علوم است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در خصوص بيانيه منتشر شده در فضاي مجازي رسانه‌ها از سوی یکی از دانشکده‌های دانشگاه علامه طباطبایی، تکذیبیه‌ای را منتشر کرد.
 

متن تکذیبیه بدین شرح است:
 
بسيج دانشجويي يعني آن حرکت مؤمنانه و انقلابي نسل جوان دانشجو (امام خامنه‌ای)
 
مطلع شديم چندي پيش تعدادي از دانشجويان خود را نماينده تشکل بسيج دانشجويي يکي از دانشکده‌هاي دانشگاه علامه طباطبايي معرفي نموده و بدون هيچ‌گونه هماهنگي و اطلاع شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه اقدام به انتشار بيانيه‌اي خلاف واقع پيرامون وضعيت دانشگاه در آستانه انتخابات نموده‌اند و اين بيانيه را به کل بسيج دانشجويي دانشگاه علامه‌طباطبايي منصوب داشته‌اند.
 
در اينجا جا دارد ضمن توصيه "عبادالله به تقوي الله" برائت مجموعه بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي را از آن بيانيه که نه تنها براساس مشاهدات دقيق و استنادات محکم و ارائه اطلاعات و آمار صحيح براي توصيف و ارائه مطالب نبوده است، بلکه از روي احساسات مطالب مختلف را به صورت پراکنده، غير مرتبط و نابجا تحليل نموده‌ بود، را اعلام داشته و به توضيح فضاي دانشگاه و برخي اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه بسيج در اين فضا و در آستانه انتخابات مي‌پردازد.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامي امسال را سال (حماسه سياسي و اقتصادي) نامگذاري نموده‌اند و موجب ايجاد تکليف سنگيني براي آحاد ملت به ويژه بسيج، جهت گام برداشتن به سوي تحقق اين امر خطير در اين برهه حساس شده‌اند، لذا مجموعه بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي بر آن شد که با تمام توان و استفاده از ظرفيت‌هاي نهفته ميان دانشجويان و دانشگاه‌ها به اداي وظيفه خود بپردازند و تاکنون از هيچ تلاشي دريغ ننموده است.
 
در زمينه تقويم آموزشي دانشگاه، بايد در نظر گرفت که دانشگاه علامه طباطبايي از معدود دانشگاه‌هايي بوده است که در اين سال تحصيلي که عمده دانشگاه‌ها طول ترم خود را کوتاه نموده و به برگزاري کلاس‌هاي فوق‌العاده و  ايجاد مشقت براي اساتيد و دانشجويان نموده بودند، با تدابير لازم تقويم آموزشي خود را به طور کامل (16 جلسه آموزشي) مشخص و به انجام رسانيده است.
 
همچنين، برنامه آموزشي سال تحصيلی( 92_91) نسبت به سال تحصيلي از جهت شروع و پايان کلاس‌ها تنها حدود 10 روز جلوتر بوده است.
 
در زمينه اجرا و پياده‌سازي طرح تفکيک جنسيتي نيز دانشگاه علامه در اين زمينه پيشرو بوده و جزو موفق‌ترين دانشگاه‌ها در راستاي تحقق خواسته وزارت‌ علوم و مهم‌تر از آن، نظر صريح 14 تن از مراجع عظام و علماي اعلام در تاکيد و تائيد اين مهم است؛ و برکات متعددي از جمله آرامش روحي و رواني دانشجويان در کلاس درس به بالاتر رفتن ميانگين نمرات آموزشي گروه‌هاي درسي از اين جمله بوده‌است.
 
مهمتر از همه در زمينه‌هاي سياسي نيز دعوت، و حضور 5 تن از کانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري در دانشگاه علامه طباطبايي و برپايي کافه انتخاباتي در فضاهاي مختلف دانشگاه، برپايي نشست‌هاي سياسي_ تحليلي با حضور کارشناسان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، فضاسازي دانشگاه‌ها و انتشار ديدگاه‌ها و بيانات مقام معظم رهبري پيرامون انتخابات در اين زمينه، مصاحبه‌ها و بيانيه‌هاي مرتبط با فضاي سياسي کشور در سطح رسانه‌ها، خبررساني از طريق سامانه پيامکي به دانشجويان و موارد متعددي از اين دست که شامل حداقل 20 برنامه بزرگ و موثر آن هم در فاصله زماني دو هفته‌اي مي‌باشد.
 
همه و همه گوياي تلاش‌هاي فراوان يکايک اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه و همچنين همدلي و همکاري مسئولين دانشگاه در اين زمينه، جهت تحقق حماسه سياسي مورد نظر رهبري انقلاب اسلامي، مي‌باشد.
 
در پايان از خداوند متعال توفيقات روزافزون الهي براي تمامي کساني که در سايه ولايت مقام معظم رهبري گام برداشته، را خواستار و توفيق عمل به تمامي منويات امام خامنه‌اي (حفظ الله) را مسئلت مي‌نماييم.
 
و من الله التوفيق عليه التکلان
 
بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار