مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي تقویت شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوي را عامل گسترش سرمایه گذاری صنعتي و کارآفرینی دانست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علي سليماني در جمع مديران واحدهاي صنعتي كاويان اظهار داشت : با ارائه امکانات لازم در شهرکها و نواحی صنعتی استان ، فضایی مناسب برای سرمایه گذار ی ، تولید و کارآفرینی ایجاد ميشود .

وي افزود: با توجه به رسـالت شـرکت در آماده سازی زیرساختهای لازم جهت استقرار صنایع و واحدهای تولیدی و اجرای طرحهای صنعتی با رعایت اصول فنی و مهندسی و به منظور هم افزایی صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استـان و عدم نیاز به اخذ مجوز جـداگانه از ادارات و سازمانها و نیـز بهره مندی از تأسیسات زیربنایی نظیر آب ، برق ، گاز ، تلفن و تصفیه خانه ، شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری فراهم است.

وی عنوان كرد:کاهش هزینه های مختلف در افزايش تولید و سرمایه گذاری بسیار مهم و تأثیرگذار بوده و شرکت شهرکهای صنعتی از آن دسته واحدهای تولیدی و صنعتی که با دریافت زمین در زمان مقرر نسبت به احداث و ایجاد فضای تولید و بهره برداری اقدام کنند ، با درنظر گرفتن مشوقهای لازم حمایت خواهد کرد .

سليماني تصریح کرد :استان خراسان رضوي با دارا بودن شرایط بسیار خوب جغرافیایی بستر بسیار خوبی برای ایجاد واحدهای متنوع تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری مناسب بوده و این شرکت آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران است

وی ادامه داد : تسریع در اتمام پروژه های در حال اجرا منجر به آماده سازی و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی خواهد شد که در همین راستا عمليات تصفيه خانه فاز 2 شهرك صنعتي كاويان با 74 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه زیرسازی و آسفالت اين شهرک صنعتی با 80 درصد پیشرفت درحال اجرا است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.