رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: توجه قضات به محیط پیرامون و نگاه تیزبینانه آن‌ها بسیار مهم است و یک قاضی خوب زمانی می‌تواند یک حکم خوب صادر کند که به تمام امور مسلط باشد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "تویسرکانی" با بیان این که جایگاه قضاوت و دستگاه قضایی بسیار روشن است،اظهارداشت: تاثیر و تاثر امور از یکدیگر بدیهی است و قطعا تصمیمات در یک حوزه در سایر قسمت‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصريح کرد: اگر قاضی اهل تقوا و توکل نباشد، از جاده قضاوت صحیح و مسیر عدالت منحرف شده و علاوه بر این که افرادی را از حقوقشان محروم می‌سازد، آرامش و اعتماد را از مردم سلب می‌کند.

تویسرکانی افزود: توجه قضات به محیط پیرامون و نگاه تیزبینانه آن‌ها بسیار مهم است و یک قاضی خوب زمانی می‌تواند یک حکم خوب صادر کند که به تمام امور مسلط باشد.

وی با اشاره به این‌که قریب به 35 میلیون خدمت توسط سازمان ثبت اسناد به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: ادارات ثبت اسناد، بازوهای پرتوانی در کنار دستگاه‌های قضایی‌اند و با الکترونیکی شدن امور با هزینه کمتر، خدمات بهتری ارائه شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به این‌که تمامی استعلامات و معاملات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: با الکترونیکی شدن خدمات در دستگاه‌های خدمت‌رسان، امکان بروز بسیاری از تخلفات به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار