سرپرست سابق تیمهای ملی کشورمان گفت: منتفی شدن اعزام به کرواسی در درجه اول به تنیس روی میز ضربه خواهد زد.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: حضور تیم ملی کشورمان در رقابتهای تور جهانی زاگرب کرواسی آن هم در شرایطی که می توانست تدارک خوبی برای پیکارهای قهرمانی آسیا باشد بسیار مهم وحیاتی بود اما مخالف شورای برون مرزی با این سفر نشان دهنده جایگاه فدراسیون تنیس روی میز نزد وزارت ورزش و جوانان است.

وی خاطر نشان کرد: علت اهمیت رقابتهای کرواسی این است که این مسابقات علاوه بر آماده سازی تیم ملی برای پیکارهای قهرمانی آسیا می توانست برای بازیکنان ایران به خصوص محمد رضا اخلاق پسند که مدتهاست از میادین بین المللی دور بوده اند مفید باشد و کمک کند تا به رنکینگ واقعی خود نزدیک شوند.

وی ادامه داد: تور جهانی کرواسی هم در سطح اروپا برگزار می شود هم اینکه در سطحی است که بازیکنان ایران می توانند از آنجا رنکینگ بگیرند پوریا عمرانی به عنوان اول جوانان ایران در شهریور ماه مسابقات قهرمانی آسیایی جوانان را در پیش دارد و زاگرب فرصت خوبی برای وی بود  اما متاسفانه با آن مخالفت شد.

نظری گفت: این اقدام وزارت ورزش  از نظر فنی قابل توجیه  نیست و امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود تا حسای پینگ پنگی ها و بازیکنان را  از بقیه جدا بدانند تا این رشته ورزشی لطمه نبیند.

دبیر سابق کمیته فنی به عدم حضور نام افشین نوروزی و مهران احدی در لیست بازیکنان اعزامی با زاگرب  اشاره کرد و اذعان داشت: من نمی دانم چرا در لیست بازیکنان اعزامی نام مهران احدی با سابقه به چشم نمی خورد همچنین افشین نوروزی صرف نظر  از مواردی که پیش از این به وجود آمده بود و تصمیمات کمیته انضباطی نفر سوم تنیس روی  میز ایران در رده بندی فدراسیون جهانی است  اما در هیچ کدام از اردوهای تیم می دعوت نشده است حتی در لیست اعزامها هم نیست.

 وی افزود: حقیقیت این است که در فدراسیون تنیس روی میز صرف نظر از نوشاد و نیما عالمیان سایر بازیکنان از امکانات اعزام هستند و علت نتایج خوبی  که بانوان  و مهران احدی و طاهرخانی در مسابقات قهرمانی جهانی فرانسه گرفته اند همین بود.

 نظری پیشنهاد داد: در حال حاضر بهترین اقدام این است که حداقل ارودیی را برای تیم ملی تشکیل دهند و 7 یا 8 نفر بازیکن خوب ایرانی را دور هم جمع کنند تا با یکدیگر تمرین کنند نوشاد بازیکن خوبی است و حضور وی در اردو کیفیت تمرینات را بالا می برد و این به نفع ملی پوشان است، البته باید ببینیم که فدراسیون قادر است اردو برگزار کند یا خیر./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار