مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کمیسیون طرح‏های کشاورزی با واگذاری بیش از 312 هزار مترمربع اراضی به متقاضیان اجرای این طرح‏ها موافقت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جعفر مرادی‏حقیقی از موافقت با واگذاری اراضی دولتی و ملی به مساحت بیش از 312 هزار مترمربع به متقاضیان اجرای طرح‏های کشاورزی خبر داد.

وی گفت: نخستین جلسه کمیسیون طرح‏های کشاورزی fh موضوع ماده دو دستورالعمل واگذاری اراضی دولتی و ملی، برای رسیدگی به درخواست مجریان طرح‏های کشاورزی، دامداری و طرح‏های وابسته با حضور اعضا در  سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشکیل شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این جلسه موضوعات 44 فقره از پرونده‏های مربوط به اراضی ملی مطرح و در رابطه با آنها تصمیم‏گیری شد که با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست برای 21 فقره پرونده به مساحت 312 هزار و 682 مترمربع موافقت شد.

مرادی ادامه داد: این اراضی برای اجرای دو طرح طوبی، احداث دو گلخانه، حفر چهار حلقه چاه، احداث یک تورکینست، چهار واحد گاو شیری و پرواری و سه واحد بره پرواری واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: موافقت با انتقال قطعی دو فقره اسناد عرصه برای پرونده‏هایی که طرح آنها به بهره‏برداری رسیده، به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع از دیگر مصوبات این جلسه کمیسیون بود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین تعیین میزان اجاره، تمدید قرارداد اجاره و بررسی و ارزیابی از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.
برچسب ها: کشاورزی ، اراضی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.