![راهکارهایی برای مقابله با افسردگی پس از اتمام کار](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/4/24/19572209_877.jpg)
ایاز برنو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: فروشگاه های بزرگ کاهش
هزینه نیروهای انسانی و همچنین کم شدن وقت خرید مصرف کنندگان را از مزایای بسته بندی عنوان می کنند.
وی تشریح کرد: بسته بندی موجب کاهش هزینه حمل و نقل و انبارداری محصولات و مواد غذایی برای کارخانه ها خواهد شد.
برنو ادامه داد: ترغیب به خرید و تکرار در خرید اساسی ترین مزایای بهره گیری از بسته بندی به عنوان یک معیار تبلیغاتی در عرصه تجارت است.
مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بسته بندی را از عوامل موثر در فروش مواد غذایی دانست و یادآور شد: توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی متعدد در صنایع وابسته به بسته بندی به خصوص چاپ، باعث شده بسته بندی علاوه بر نگهداری مواد یکی از عوامل پویا و موثر بر فروش مواد غذایی و محصولات کشاورزی در بازار رقابتی تجارت محسوب شود.
وی تاکید کرد: درج اطلاعات بر روی بسته ها وانتقال به مصرف کننده را باید از تاثیرات ارزشمند بسته بندی قلمداد کنیم./س