چنانچه بسترهای‌ مناسب را در اینترنت ایجاد کنیم بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل خدمات خود را در بستر وب‌سایت و فضای سایبر انجام می‌دهند.

باقر افخمی، عضو اصلی شورای حل اختلاف جرایم اینترنتی دادگستری کل استان تهران با بیان اینکه زیر ساختار ارتباطی یکی از شاخص‌های رشد جوامع است به خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش عوامل اجرایی و سرويس‌های ارتباطی اما هنوز بسترهای‌ ارتباطی مناسب در حوزه فناوری اطلاعات نداریم.

وی افزود: بهترین متخصصان حوزه IT در ایران هستند که برای استفاده از توانمندی‌های آنان باید بستر مناسب، مطمئن و ایمن ایجاد کرده و شاخص رشد و دستیابی به اینترنت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شاخص دستیابی کاربران به اینترنت با سرعت بالا در کشورمان به نسبت کشورهای آفریقایی نیز پایین است اظهار داشت: مطالعه ما به عنوان کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات از دولت آینده ارائه خدمات مناسب بر بستر اینترنت و پاسخگویی در قبال این خدمات است.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تبدیل فضای کسب و کار سنتی به فضای مجازی باید انجام شود تا بتوان استفاده بهینه و کاربردی از این فضا داشت./ح

برچسب ها: اینترنت ، جرایم ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار