واقعیت ادعای همسر تاجزاده که همواره از کمبودهای همسرش در زندان گله دارد با انتشار تحلیل‌ها و نامه های مفصل شوهرش از زندان در سایتهای ضد انقلاب روشن می‌شود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، مصطفی تاجزاده معاون وزیر کشور دولت خاتمی به سبب دست داشتن در فتنه ۸۸ در زندان به سر می‌برد و در سال ۸۹ با انتشار توبه نامه مفصلی به عنوان «پدر، مادر ما باز هم متهمیم» از گذشته انقلابی خود در همراهی با انقلاب ابراز ندامت و پشیمانی کرد مورد استقبال ضد انقلاب خارج نشین قرار گرفت. تاجزاده که بعد از انتخابات ۸۸ خواهان تحریم انتخابات بود به یکباره با چرخشی ۱۸۰ درجه ای خواستار رای دادن هوادارانش به نامزدی خاص شده بود.
تاجزاده که هرچند روز یک‌بار از زندان تحلیل‌ها و بیانیه های مفصلی که حاوی زشت‌ترین توهین‌ها به مقدسات اسلامی و ملی در رسانه های ضد انقلاب منتشر می‌کند. در تناقض با ادعاهای همسرش فخری محتمشی است با مظلوم نمایی از محرومیت‌های شوهرش در زندان بر ضد نظام تبليغ ميکند.
انتشار بیانیه های رنگارنگ حاوي آخرين اخبار روز کشور و راه اندازی کمپین های انتخاباتی برای افراد خاص از سوی تاجزاده آنچنان زیاد شده که برخی از وطن فروشان او را به دروغ‌گویی متهم مي‌کنند که سلول انفرادی در قرنطینه زندان را باور کنیم یا بیانیه‌ها و مقاله های مفصل منتشره از زندان را! این چه زندانی است که می‌توان هر روزه بیانیه نوشت و ستاد انتخاباتی تشکیل داد؟
یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین با جادوگر خواندن تاجزاده به کنایه نوشته است «از این بزرگوار خواستاریم تا با استفاده از آزادی و امکانات وافری که در زندان اوین برای ایشان موجود است شرایط تاسیس یک شبکهٔ ماهواره ای از درون اوین را بررسی نموده و به تاسیس یک شبکهٔ ماهواره ای از درون زندان اوین اقدام نمایند تا بدینوسیله مشتاقان ایشان بتوانند به صورت ثانیه ای از نظرات و تحلیلات ایشان استفاده نمایند».
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.