مدیر جهادکشاورزی شهرستان قائمشهر گفت:کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از سایت الگویی و مشارکتی PTD قائمشهر بازدید کردند.

درویش‌نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:این بازدید در راستای تبادل‌نظر و انتقال تجربیات در اجرای طرح مشترک مشارکتی از سایت الگویی PTD این شهرستان بود.

وی پرهیز از توسعه یک‌جانبه و توسعه کامل بر مبنای حفظ محیط زیست را یکی از اهداف اصلی اجرای طرح مشارکتی PTD بیان وتصریح کرد:این طرح در روستای دشتیان با انجام دو فاز موفق‌آمیز با 21 فن برای بهره‌برداران به صورت مشارکتی صورت گرفت که اجرای این سایت الگویی در هفت گام اجرایی امکان‌پذیر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر گفت:با اجرای این سایت الگویی،شرایط کشاورزی منطقه و با شناسایی مشکلات بهره‌برداران فن‌های مورد نظر طراحی به صورت علمی وعملی درمزارع به صورت آزمایشی با رهیافت مشارکت جامعه بهره‌برداران و با حالت مقایسه‌ای در میان دیگر بهره‌برداران به کارگیری و نتایج به دست آمده به صورت خودجوش در عرصه گسترش می‌یابد.

بگفته درویش‌نیا این طرح را می‌توان نماد ملی بیان کرد و پس از آن ارزشیابی در همه امور بهره‌برداری مشارکت را در ان بسط و توسعه داد./س

برچسب ها: آژانس ، بازدید ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.