مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از بهره برداري پل طبيعت تا پايان ماه جاري خبرداد.

ملاصالحي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: عمليات عمراني اين سازه  از نيمه دوم سال 89 آغاز شده و طي اين هفته  به پايان رسيد.
وي ادامه داد: اين سازه ي 7 هزار متر مربعي به طول 300 متر ودر ارتفاع 40 متري از سطوح زمين بوستان بنادر را به بوستان طالقاني متصل مي كند.
وي با اشاره به سازه منحصر به فرد پل افزود: نزديك به14 هزار قطعه لوله با ضخامت 7 ميل تا 51 ميل به اضافه 150 قطعه باد بند در اين سازه استفاده شده و نكته مهم آن طول جوشي است كه در اين جا استفاده شده که به 120 كيلومتر مي رسد واين امر نشان از استحكام سازه دارد.
وي ادامه داد:سازه پل به طور 100درصدي تکميل شده ودر حال تکميل کردن کفپوش و احداث رستوران ها هستيم که تا پايان خرداد ماه سال جاري  به اتمام رسيده وپروژه به طورکامل افتتاح ومورد استفاده شهروندان قرار مي گيرد.  
 
همچنين مدير پروژه پل طبيعت در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  گفت: در طرحي كه مشاور ديده نكات ايمني به طور كامل رعايت شده چرا كه هيچ كدام از سازه ها مشابه هم نيستند و فرم درختي باز شونده دارد و مسيري كه براي عبور شهروندان در نظر گرفته شده كمي عقب تر است وبا فنس كشي كه انجام مي شود امكان سقوط شي به پايين وجود ندارد.
حيدري حفظ محيط زيست را در كنار اجراي پروژه امري ضروري عنوان كرد و اذعان داشت: حد الا مكان سعي كرده ايم تا به محيط زيست آسيب نرسد ودرختي قطع نشود چرا كه ايده فرم پل نيز از درختان گرفته شده است.
وي در ادامه گفت: با توجه به فضاي كمي كه داشتيم امكان مونتاژ گل سازه برروي زمين وجود نداشت و در نتيجه كل عمليات سازه بر روي پل انجام شد.
مدير پروژه پل طبيعت در پايان خاطر نشان كرد: در اين مدت 160 نيروي كار در دو شيفت كاري بين 14 تا 16 ساعت بر روي پروژه فعاليت کردند كه تا به امروز شاهد پيشرفت خوبي در اجراي آن بوديم./ز 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار