دوشنبه ها در تیم ملی بوکس حکایت جالبی دارد، همیشه مسابقاتی با عناوین مختلف برگزار می شود و یک نوستالژی جالب در میان دیگر روزهای هفته ایجاد کرده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تیم ملی بوکس کشورمان از زمان برگزاری اردوهای سابقش نیز عادت کرده بود که هر دوشنبه مسابقات درون اردویی را تجربه کند.

اهمیت این مسابقات بستگی به زمان برگزاری شان نیز دارد، گاهی دوشنبه ها فقط مسابقات تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر بوکسوران را در پی داشت و گاهی هم در برهه ای از زمان، مسابقات به صورت انتخابی انجام می شد.
 
در حال حاضر نیز در تیم ملی اردو نشینان در طی زمان اردو، هر دوشنبه مسابقاتی را برگزار می کنند، تفاوت مسابقات درون اردویی در این زمان با سایر مواقع در این است که  حالا هر دو شنبه نفرات برتر انتخاب می شوند و بقیه از جمع اردو نشینان خارج می شوند.
 
ما تنها کمتر از 40 روز تا مسابقات آسیایی اردن زمان داریم و لازم است تا این دوشنبه ها هنوز به صورت همان روال قبلی تکرار نشود چرا که ما در حال حاضر باید برنامه هایی تدوین  کنیم  که در کمترین زمان بیشترین بهره را ببریم.

 این دوشنبه های نوستالژی بوکس، این سیر سنتی مسئولان و این تیم نه چندان آماده شایستگی آن را دارند که در ادامه با شرایطی متفاوت و بهینه در رقابتها ظاهر شوند و مشکلات مالی هم از این رشته بخت بربندد، البته اگر اسپانسرها هم چنین رشته هایی را از یاد ببرند/ق
برچسب ها: بوکس ، اردو ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار